• Knallen12

Semester tips för barnfamilj

Hej

Jag skulle vilja ha bra semestertips att göra med barnen under sommaren. Jag har tre barn i åldrarna 6, 4 och 2 år. Både utomlands och i Sverige.

Ha en härlig dag!
    Angelica

• Svar på tråden Semester tips för barnfamilj
  • Gizmo

Kolmårdens Djurpark
    Furuvik
    Astrid Lindgrens värld
    Legoland
    Liseberg
    Gröna Lund
    Pite Havsbad

Finns ju hur mycket som helst att göra! Solig

• glassen

Finns hur mycket som helst för barn i den åldern. Förutom tipsen ovan rekommenderar jag Kneippbyn på Gotland, High Chaparall, Tomteland.
    Dessutom är det härligt att åka till Västkusten. Vi gillar Varberg, hyra stuga och bada i havet.

• Alva3
    Knallen12 skrev 2014-06-06 11:59:04 följande:
    Hej Jag skulle vilja ha bra semestertips att göra med barnen under sommaren. Jag har tre barn i åldrarna 6, 4 och 2 år. Både utomlands och i Sverige. Ha en härlig dag! Angelica

Hej, 2012 åkte vi utomlands hela familjen. Jag hade inte blivit gravid med yngsta än och våra stora pojkar var vid resan 6 och 2 år. Vi åkte till Thailand i 2 veckor. Väldigt bra. Om du undrar något kan du fråga så svarar jag så gott jag kan.
    William 2006-12-27~ Maximilian 2010-11-30~ Valentin 2014-03-04
  • Dixie

Beror ju helt på hur lång resa och vilken budget ni har! Orlando, Florida är ju poppis hos barn i alla åldrar - dock ganska varmt mitt i sommaren. Sen är ju tex Mallorca ett bra resemål, passar ju alla åldrar. I Danmark skulle jag rekommendera Knuthenborg Safaripark!

Svar på tråden Semester tips för barnfamilj