BIM Juli 2014
Testade med CB digitala ÄL-test och fick inte utslag. Bör ha ägglissning söndag,måndag enligt min app. Men när jag tog ut Stickan tycker jag mig se ett streck som börjar stegra lite. Vad tror ni? :)
Testade med CB digitala ÄL-test och fick inte utslag. Bör ha ägglissning söndag,måndag enligt min app. Men när jag tog ut Stickan tycker jag mig se ett streck som börjar stegra lite. Vad tror ni? :)
Ni som plussat nu eller har barn sedan tidigare, har ni haft molvärk sista veckan före BIM? Jag har det nu sen igår. ÄL+7 idag. I vanliga fall får jag mensvärk som stegrar kraftigt i samband med att mensen kommer. Nu ligger den bara där och molar utan att stegras.
Började 9 idag så när jag cykla till jobbet lyssna jag på musik och då var det väl en lugn låt.
Då slog det mig att min älskade pappa missar allt detta =(
Jag får inte berätta det för honom och han får inte glädjas i att bli morfar en gång till. Detta var oerhört jobbigt och tårarna kom lite.
Han gick tyvärr bort i slutet av september =(
Ingen mens än, bim+3, ska testa imorgon. Kissar fortfarande mycket, och idag märkte jag att kaffe inte luktar gott längre ( har alltid tyckt det luktar så gott). Och emellanåt sticker det till i magen på något sätt, svårt att förklara.
Mensen kom nu :(
Hur har det gått för dig idag, MammaMia91? Nyfiken!
Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?
Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...
Jag hade ordentligt molvärk två-tre dagar Äl+6-8. Nu är den borta :(. Känner mig ovanligt trött, brösten ömmar rejält och har ordentliga humörsvängningar men det är troligtvis bara mens på gång. Suck, denna väntan. ÄL+10 idag.
BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.
Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...
Har uppdaterat listan litegrann, men det var lite för mycket för att få med allt. Kolla gärna själva och uppdatera...
åh, känner mig helt säker på att mensen dyker upp när som helst. Tror mensvärken är på gång nu med. Suck.. Kan den inte bara låta bli?
Vem har flyttat mig i listan! Har inte fått mens ännu :P
Här kom mensen idag, flytta gärna ner mig någon. Jävla skit.
Hej Vänner!
Jag vet inte hur många som är kvar här från april/maj-trådarna men jag har haft en paus från FL lite. Kan dock meddela att vi ännu inte fått något plus.
Vi är nu inne på femte försöket och jag har tappat hoppet.
Det känns som att där är något fel på oss.
Ovanpå allt så blir alla runt omkring mig gravida, Min vän blev gravid andra månaden efter att hon slutat med pillerna, hon slutade efter mig.. :(
Blir så ledsen.. Vi prickar alltid ÄL men ingenting. det funkar inte..