BIM Juli 2014
Vi hade sex på dag 6 också, men jag vet inte om det är "bra eller ej". Tror tanken är att båda ska vila sina kroppar inför nya omgången.. Men jag kände, finns det lust ska man ju inte tacka nej ;)
Efter fem dagar med blinkande gubbe fick jag en fast smiley! Dock vaknar jag och mår kasst med halsont och ömma leder. Så himla typiskt!! Hoppas jag hinner krya på mig så man orkar (och vill) sexa.. Vill köra SMEP så mycket det går :) snart börjar dock väntan på bim igen... Tips på sysselsättning under tiden?
Så är man tillbaka efter en tids semester :) dock med sjukdom :/
Stort stort grattis till er som plussat! Underbara nyheter att mötas av :D
Själv är jag lite deppig... Bim på tisdag (tror jag, förra månaden hade jag plötsligt 25 dagars cykel istället för vanliga 28). Sen jag kom hem från resan har jag inte kunnat tänka på annat än "tänk om det lyckades??" ...så jag tog ett test men det visade toknegativt :( vet inte om det är någon idé att hoppas eller bara invänta mens? Tog testet på em utan att ha väntat 4h.. Men tänker att det borde synts en skugga om det fanns något där...? Har inga symptom alls, inte ens de vanliga PMS-symptomen. Det enda som känns är typ vad jag gissar är höger äggledare? Gör lite ont till och från. Någon som känner igen samma?
Oj, ledsen för lång tråd, skönt att få skriva av sig lite bara <3
Äh, man skall väl inte be om ursäkt för ett långt inlägg. Trodde att grejen med olika forum var att "träffa" personer i samma situation och dela tankar/funderingar och erfarenheter
Har jag fel?
Mensen kom nu :(
Hur går det för alla er som har BIM idag och i helgen?? Själv går tiden otroligt långsamt till tisdag...
Hur tidigt kan man ta ett gravtest? Om man tar ett test på ÄL 9/ ÄL10 och det visar klart negativt, kan det ändras till positivt dagen efter?
Ger upp, gjorde ett test nyss. Neg.. Fattar inte varför det inte vill sig.. Har försökt ett riktigt bra tag och vill inte ens veta hur många månader. Ligger nog på 7-8 försöket nu om inte mer.. Knäckt och kan inte somna om.. Känner mig så trasig så det inte går att beskriva
Jävla skit. Mens idag, två dagar innan BIM. Less man blir... :(
Tänk om man efter varje försök kunde få reda på varför det inte blev något just denna gången?
Styrkekramar till er andra som också fått mens <3
BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.
Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...
För mig kom mensen på BIM-2 :/
Så den som vill får gärna flytta mig till "Bättre lycka...". Tack!
Jag tog ett till test negativt så ja hade nog ingen äl i juni även fast cb visade glad gubbe så lossnade väll aldrig ägget...Vad beror det på?
Ca 16 dagar efter den glada gubben på så fick jag riktigt slemmiga äl flytningar. Kan jag ha haft min ägglossning då? De va 9 juli. Jag har 15 dagar luteal fas så när tror ni nästa bim är? Hade även ont i äggstockar/ljumske då men jag trodde ju ja va gravid.