ellyangel skrev 2014-06-11 14:32:58 följande:
Okej,de va ju väldigt tidigt. Men kan förstå det om månaden innan hade varit lite udda.
Vi hade sex dag 8 och 10. får se om det blir något ikväll då pojken min blev magsjuk igår. men han verkar som tur är må lite bättre idag :) Han gnällde dock lite i måndags morse och tyckte väl att han ville ha sex när de blev så och inte "på order" men han hade gått med på att testa så nu gör vi det :)
Vi är ju egentligen på 2a försöker i andra omgången. försökte november-mars också men sen blev det massor med nytt jobb och så då avbröt vi 2 månader
Jag sa till min sambo heeeela tiden förra månaden att han måste säga till om han tycker att det är jobbigt att ha sex på beställning, men han tycker bara att andra killar är konstiga som tackar nej till sex. Framförallt om det är i syfte att göra barn. Så han är helt på noterna med att vi kör SMEP-metoden. :)
För oss blir det här egentligen tredje försöket, vi bestämde oss att sluta med kondomer precis under min ÄL i april, så det hade ju kunnat ta sig då också.