BIM Juli 2014
Hej på er!
Nu hoppar jag in här efter ett misslyckat juniförsök. Fick svaga plus på gravtest onsdag och torsdag, men idag började jag blöda.
Har ett mf i mars i bagaget också...
Hej på er!
Nu hoppar jag in här efter ett misslyckat juniförsök. Fick svaga plus på gravtest onsdag och torsdag, men idag började jag blöda.
Har ett mf i mars i bagaget också...
Om nån vill lägga in mig vore det snällt.
10/7 snö81, 6:e försöket totalt - mf mars+juni, 2:a barnet
Är på dag 11 och kollade med äl-test imorse, både cb och sticka, och fick inget utslag på någon av testerna.
Men så nu när jag var på toaletten för en stund sedan så hade jag kraftiga äggviteflytningar som gick att göra ordentliga broar med.
Vet inte vad jag ska tro eftersom äggviteflytningar brukar hänga ihop med positiva äl-tester?!
Är väl bara att hoppa i säng och ligga kvar där några dagar till ;)
Maxutslag på stickan nu ikväll.
Imorse var det fortfarande inget utslag, men nu var teststrecket starkare än kontrollstrecket.
ÄL är på G!! Jipiiieeee :)
Ännu starkare test imorse. Det övre är från igår kväll och det nedre från imorse.
Hej tjejer! Jag ska ta mitt första ÄL test ikväll och se vad det visar... Enligt beräkning bör jag ha ÄL till helgen. Så spännande det här!
Någon som har en tanke om morgon eller kväll är bäst för testen?
Lägg gärna till mig på BIM listan
Rossarna BIM 12e Juli första försöket, första barnet.
Tack!
Jag skulle haft ÄL i söndags/måndags, men stickorna har fortfarande inte gett utslag. Förra månaden fick jag positiva stickor så det är inget fel på dom.
Jag har lite känningar i tjejmagen, men jag kan väl inte ha ÄL även fast jag har negativa test?
Min längsta cykel har varit 30 dagar, men oftast är den 28-29 dagar. Skulle jag få positiva stickor idag (vilket säkert inte kommer ske) så skulle min cykel landa på drygt 32 dagar. Det kanske bara är att inse att jag inte haft ÄL denna månad.