BIM Juli 2014
Hej! Hoppar in här. Tredje barnet- tredje försöket Bim 15/7
Hej! Hoppar in här. Tredje barnet- tredje försöket Bim 15/7
Hej! En fråga till er som kör den dära dag8 metoden- har ni inget sex innan dag 8?
En fråga till ang Smep- fanns det någon dokumentär om detta man kan få tag ? Min sambo vart nyfiken när jag började prata om metoden:)
Hej! Måste bara skriva av mej lite efter midsommar med släkten. Jag har två barn sen ett tidigare förhållande o var klar tills jag träffade mannen i mitt liv. Han vill så gärna bli pappa o är aningen äldre än jag( jag började tidigt) Men nu till saken är att ALLA verkligen ALLA tjatar så jävla hela tiden om att de tycker det är dags för oss att skaffa en bebis. De vet inte om att vi försöker( o ska inte bry sej) Men det är inte lätt att hålla sej från att skrika rakt ut att det inte går att göra bebis på beställning. Vi är bara på vårt tredje riktiga försök, men vi vet ju varken om vi funkar tillsammans lr om han kan få barn. Tror att min sambo är rädd för det senare då jag märkt att det lätt låser sej för honom runt äl. Oj vad långt det blev, men behövde få ur det här för att orka ta nya friska tag denna månad/ kram på er
Gudars va tråkigt o långsamt dagarna mellan mens o äl går:( Kör på smep denna månad o är iaf äntligen på dag 10 o börjat med äl-test. Hade iof inte äl förens dag 18 förra månaden men tänkte att när man ändå kör en metod ska följa den exakt :) Nån mer som provar för första gången?
Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.
Kan flytta mej till plussat:)