• Missk37

Ger upp, gjorde ett test nyss. Neg.. Fattar inte varför det inte vill sig.. Har försökt ett riktigt bra tag och vill inte ens veta hur många månader. Ligger nog på 7-8 försöket nu om inte mer.. Knäckt och kan inte somna om.. Känner mig så trasig så det inte går att beskriva

• Missk37

Fan det är många som plussar nu ju, är glad för er skull! Jag och sambon ligger i som bara den, mycket mer avslappnande sex där vi har kul istället för att tänka" nu har vi sex för att bli gravid" . Ägglossning i dagarna och var har haft sex8 dagar i rad, en pause då vi va trötta haha. Äter mer regelbundet nu med och känner mig glad och pigg. Längtar till den 31/7.

Är även glad för att jag ska bli faster till en prins :D flyttar hem till Sverige om 1 månad och 2 veckor senare är han beräknad så har köpt så fina kläder så jag dör( har även köpt till mig själv haha ) :)

• Missk37

Hallå. Tänkte skriva mina symtomer denna månaden. Brösten har både krympt och växt , jag äter så ofta jag får chansen, sover 12 h varje natt haha.. Haft huvudvärk varannan dag typ. Blodådrorna på brösten blir synligare för varje dag men det kan dom bli innan mens. Har faktiskt inte känt av nått där nere, haft krämiga flytningar, inte mycket
    Men mer än vanligt. Nu verkar dom ha upphört. Sen har de knasiga drömmarna kommit tillbaka haha. Nå vad tror ni? Bim om 5 :D

• Missk37

Ni som har bim den 31, när ska ni testa er? Är ju nyfiken och vill testa tidigare :d

• Missk37

Har du, grattissss :D hade du bim nu? Vill testa haha men vågar inte. Ska nog fixa ett test så får sambon kolla denna gången

• Missk37

Oki :) vågar inte testa, velat fram och tillbaka haha. Får se om jag köper ett test i morgon efter jobbet (a)

Svar på tråden BIM Juli 2014