BIM Juli 2014
Oh jag vill också vara med!
BIM 6/7 23 år, 2e försöket, 1a barnet
Oh jag vill också vara med!
BIM 6/7 23 år, 2e försöket, 1a barnet
Är det fler än vi (jag och min sambo) som kommer prova "Sperm meet egg plan" nästa försök? :)
Såg att jag inte heller kom med. 23 år, andra försöket, första barnet
BIM 6/7
ÄL kom alltså senare förra månaden, eftersom lutealfasen alltid är konstant (som jag fattat det). Störande när man inte vet när ÄL kommer ske.
Jag har ändå haft relativt jämna cyklar, mellan 28-30 dagar, förutom en i april när jag bara hade 26 av någon anledning. Men jag har i alla fall ÄL under midsommarhelgen, runt dag 15-16. :)
Okej,de va ju väldigt tidigt. Men kan förstå det om månaden innan hade varit lite udda.
Vi hade sex dag 8 och 10. får se om det blir något ikväll då pojken min blev magsjuk igår. men han verkar som tur är må lite bättre idag :) Han gnällde dock lite i måndags morse och tyckte väl att han ville ha sex när de blev så och inte "på order" men han hade gått med på att testa så nu gör vi det :)
Vi är ju egentligen på 2a försöker i andra omgången. försökte november-mars också men sen blev det massor med nytt jobb och så då avbröt vi 2 månader
vart köper ni era ÄL-tester?
Gudars va tråkigt o långsamt dagarna mellan mens o äl går:( Kör på smep denna månad o är iaf äntligen på dag 10 o börjat med äl-test. Hade iof inte äl förens dag 18 förra månaden men tänkte att när man ändå kör en metod ska följa den exakt :) Nån mer som provar för första gången?
Nu har jag negativa ÄL-tester igen. Såhär har det sett ut sedan tisdag em. Frågan är då när ÄL inträffar/inträffat?! Vad tror ni?
Och så kom mensen, Lycka till alla! :)