Inlägg från: Arbetsvegan |Visa alla inlägg
  • Arbetsvegan

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Rival skrev 2014-06-06 12:58:01 följande:
    Du verkar tycka om katter du...
    Det är väl klart! Jag har ju katt själv. Katt
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-06 14:44:02 följande:
    Jag är allergisk mot katter, men jag har en hund. Är jag fortfarande välkommen i tråden? Kaffe
    Självklart! Alla är välkomna. men gillar du inte katter så är du en psykopat fast det gör juu att du är i gott sällskap.
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-06 15:18:46 följande:
    Bra, då kan vi bränna upp nötterna, som kallas grannar, och som roar sig med att stjäla våra barn, med fortsatt gott samvete...

Nästa gång ska jag testa att enbart spränga allt i luften, så slipper man ställas inför svettiga beslut.
    Nej nej, spränga är inte bra, man får så mycket klet på sig av alla små människobitar.

• Arbetsvegan
    Rocket Mania skrev 2014-06-06 15:36:33 följande:
    Jag vet, jag är en rätt ond människa
    Hujeda mig. Inte nog med att du är en psykopat, du är ond också.
    Jag får nästan lite vibbar  av När lammen tystnar. Säg inte att du odlar fjärilar också?
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 17:18:10 följande:
    Ja, just det. Det höll jag på att glömma i hastigheten.

Åh, vi tar och kör en Stålmanen och snurrar jorden bakåt ett par varv. 1300-talet blir nog bra (får trolla en tidsbubbla runt alla människor, dock.....)
    Men du!
    Tidsbubblan behövs inte om du först samlar ihop några... eller många... atombomber och placerar dem i grannens hus innan du tuttar på. Sen blir det en så sjuhelsikes smäll att allt som vi känner igen i samhället havererar... Voila så har vi vaknat på medeltiden.

Det enda kruxet är att få grannen att gå med på att hans hus ska vara ett atombombslager.  Hmmm... Vad tror du kan vara en lämplig muta?
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 17:34:40 följande:
    Men bra idé! Jag känner en professor i kärnfysik, så det borde ju funka.

Muta........ våran granne har sjukt svårt för myror, så vi kan ju "muta" honom genom att forsla dit en myrstack i smyg och sen erbjuda oss att sanera kåken en helg, bjuda på ett hotellrum och under tiden vi sanerar smuggla ner bomberna i källaren.....
    Ska du elda professorn också? eller hur menar du? Är de så eldfängda tror du? Jag känner mig rätt osäker på den punkten men vad vet jag, jag är bara pessimist av ohejdad vana...

Skitsmart ide!
    Man kan göra det extra jävligt och släpa dit afrikanska eldmyror eller var de nu hör hemma. De är extra jävliga och tål allt, det vet mina vänner som delat lägenhet med såna i flera år. De påstår att de testat allt men BHA säger jag bara! De har inte atombomdat!

• Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 17:54:24 följande:
    Nä, jag menade hatt han nog kan ge mig lite instruktioner i att bygga atombomb =P
    men så mycket jobb ska du inte lägga ner på det, det verkar vara väldigt klurigt att få ihop de där bomberna. Åk runt i världen oh samla ihop dem istället!
  • Arbetsvegan
    Rival skrev 2014-06-06 17:56:39 följande:
    Mmmm jag tycker om när det regnar. Hoppas ingen har ett problem med det...
    Påminner mig om uttrycket "raining dogs and cats"... kan liksom inte med det riktigt för jag ser bara små bitar av rödfärgad geggaoja framför mig. Rynkar på näsan
  • Arbetsvegan
    Lillibet skrev 2014-06-06 17:57:41 följande:

Grannens hus hade inte gjort något för oss utan dem inne. Men de skulle väll tyvärr bygga upp det igen. De är helkonstiga och deras 8 åriga dotter elak falsk och retas.

Se det från den ljusa sidan! Då kan du tutta eld på det två gånger!

Vad skulle du rädda? Jag gissar på att du inte väljer satungen?
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 18:02:05 följande:
    Äh, för jobbigt. 

Jag vet! Trolla fram reapers istället! Det blir skoj. De kan koncentrera sig på grannens hus.
    Men ååååh, det är ju min favoritfigur när jag håller på med bildmanipulering. hade ingen aning att det var sånt jag använde. Glad

Alltså, jag vill använda dem i mitt skapande och inte att de ska eldas upp bara sådär!
  • Arbetsvegan

Jag var alltså tvungen att bildgoogla för att fatta vad reapers är för något...

• Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 20:09:00 följande:
    =P Du hittade säkert inte samma sak som jag hittar.... Solig
    Nä, det är det värsta med google...
    Det här var den första sökträffen, hur ska de se ut?

• Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 22:36:07 följande:
    Iiiinte riktigt vad jag tänker på.... jag tänker på sånna här (gör sig bättre in action):
    ">HÄR
    , det är de stora fula sakerna som skjuter röd laser..... (Och, ja, det ska börja så sent i klippet....)
    Du menar alltså att jag är fixerad vid ond bråd död, va av va? Inte jag inte! Tungan ute
    Jag har testat sånt där spel flera gånger och det är hur trist som helst för jag dör alltid inom loppet av 10 sekunder.

Tror du inte grannen har en riktig reapers som självförsvar mot pyromangrannar? Då blir det ju rätt svårt att smuggla in atombomber.

• Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 22:50:03 följande:
    Äh, här får du en shinigami!

Oh, and.... btw....

Den där var rätt gullig... Jag antar att man inte ska tycka det? Skrattande

jag hänger inte med på det där andra. Vampyrer ger mig rysningar...
  • Arbetsvegan
    Aniiee skrev 2014-06-06 23:28:51 följande:
    Jodå, Ryuk är faktiskt rätt gullig. Han är mer lekfull än eeeeevul.

Det är en liten känga till Twiligt, som hänger ihop med Shinigamin ovan. Death Note (och Ryuk) är lite känt för att Ryuk lever på äpplen (han får abstinens utan äpplen). Sen kom Twilight några år senare med sitt äpple.......
    Aha! Då gissade jag rätt ändå.

Då faattar jag.
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!