Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Jag skulle rädda pärnen med ägandepapper över Sony, Bonnierkoncernen, Microsoft, EA Games, Disney Company och Fazer, såklart.

Duh!

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 01:27:35 följande:
    Du är fan den skarpaste bönan på familjeliv!
    Så där resonerar en sann psykopat!
    Vad gör du sen när du är världshärskare?
    Jag gör det där som alla vettiga människor gör i den situationen. Avvecklar modern medicin på en vecka, naturligtvis. Så slipper vi sånna där onaturliga saker som vaccin och herd immunity och alvedon och p-piller och grejer.

Så kan alla moraltanter och vaccinationsmotståndare få som de vill. För jag antar att de vill rädda jorden genom att rensa ut 3/4 av mänskligheten......

Liten elit av människor med IQ över 99 undantagna, naturligtvis....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Simon 681 skrev 2014-06-06 02:54:43 följande:
    Förstår du end ditt eget grundläggande argument?
    Du är för trött för den här tråden. Imorgon när du sovit kanske du kan skruva på satir-huvudet igen Solig
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 10:55:18 följande:
    Du får inte glömma att avveckla elen, den skapar en massa allergier den också!

Ja, just det. Det höll jag på att glömma i hastigheten.

Åh, vi tar och kör en Stålmanen och snurrar jorden bakåt ett par varv. 1300-talet blir nog bra (får trolla en tidsbubbla runt alla människor, dock.....)
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 17:30:00 följande:
    Men du!
    Tidsbubblan behövs inte om du först samlar ihop några... eller många... atombomber och placerar dem i grannens hus innan du tuttar på. Sen blir det en så sjuhelsikes smäll att allt som vi känner igen i samhället havererar... Voila så har vi vaknat på medeltiden.

Det enda kruxet är att få grannen att gå med på att hans hus ska vara ett atombombslager.  Hmmm... Vad tror du kan vara en lämplig muta?
    Men bra idé! Jag känner en professor i kärnfysik, så det borde ju funka.

Muta........ våran granne har sjukt svårt för myror, så vi kan ju "muta" honom genom att forsla dit en myrstack i smyg och sen erbjuda oss att sanera kåken en helg, bjuda på ett hotellrum och under tiden vi sanerar smuggla ner bomberna i källaren.....
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 17:41:20 följande:
    Ska du elda professorn också? eller hur menar du? Är de så eldfängda tror du? Jag känner mig rätt osäker på den punkten men vad vet jag, jag är bara pessimist av ohejdad vana...

Skitsmart ide!
    Man kan göra det extra jävligt och släpa dit afrikanska eldmyror eller var de nu hör hemma. De är extra jävliga och tål allt, det vet mina vänner som delat lägenhet med såna i flera år. De påstår att de testat allt men BHA säger jag bara! De har inte atombomdat!

Nä, jag menade hatt han nog kan ge mig lite instruktioner i att bygga atombomb =P
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 17:58:01 följande:
    men så mycket jobb ska du inte lägga ner på det, det verkar vara väldigt klurigt att få ihop de där bomberna. Åk runt i världen oh samla ihop dem istället!
    Äh, för jobbigt. 

Jag vet! Trolla fram reapers istället! Det blir skoj. De kan koncentrera sig på grannens hus.
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 18:05:41 följande:
    Jag var alltså tvungen att bildgoogla för att fatta vad reapers är för något...
    =P Du hittade säkert inte samma sak som jag hittar.... Solig
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 20:37:16 följande:
    Nä, det är det värsta med google...
    Det här var den första sökträffen, hur ska de se ut?

Iiiinte riktigt vad jag tänker på.... jag tänker på sånna här (gör sig bättre in action):
    ">HÄR
    , det är de stora fula sakerna som skjuter röd laser..... (Och, ja, det ska börja så sent i klippet....)
  • Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 22:43:09 följande:
    Du menar alltså att jag är fixerad vid ond bråd död, va av va? Inte jag inte! Tungan ute
    Jag har testat sånt där spel flera gånger och det är hur trist som helst för jag dör alltid inom loppet av 10 sekunder.

Tror du inte grannen har en riktig reapers som självförsvar mot pyromangrannar? Då blir det ju rätt svårt att smuggla in atombomber.

Äh, här får du en shinigami!

Oh, and.... btw....

• Aniiee
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 23:09:26 följande:
    Den där var rätt gullig... Jag antar att man inte ska tycka det? Skrattande

jag hänger inte med på det där andra. Vampyrer ger mig rysningar...
    Jodå, Ryuk är faktiskt rätt gullig. Han är mer lekfull än eeeeevul.

Det är en liten känga till Twiligt, som hänger ihop med Shinigamin ovan. Death Note (och Ryuk) är lite känt för att Ryuk lever på äpplen (han får abstinens utan äpplen). Sen kom Twilight några år senare med sitt äpple.......
  • Aniiee
    20140522 skrev 2014-06-08 23:23:25 följande:
    Hahaha det står "tuttar" i rubriken Skrattande
    Ja? So?
  • Aniiee
    20140522 skrev 2014-06-08 23:31:45 följande:
    Sluta var så jäkla bitter!
    Det är det du som lägger in, inte jag Solig
  • Aniiee
    giftgrodan skrev 2014-06-08 23:42:30 följande:
    Vad är det för nåt med äpplen i Twilight? (inte sett eller läst)
    Ingen aning, utöver omslaget.....
  • Aniiee
    20140522 skrev 2014-06-08 23:42:37 följande:
    Jag försöker liva upp stämningen här inne bland alla mensmonster. Så kommer du och drar upp ditt bitterfitteri!
    Skärp dig förfasen! Jorden kommer bli en dålig plats!
    Du är så himla uppåt idag Solig
  • Aniiee

Jag kom på en sak!

Om jag tuttar eld på grannens kåk så får ju grannen ut försäkringen på huset Förvånad Och det huset är inte värt många kronor, men väl försäkringen......

• Aniiee
    20140522 skrev 2014-06-08 23:49:27 följande:
    Ja! Jag vet! Värsta pepp. Värre än Justin Bieber!
    Justin....who? 

Ja, rent musikmässigt så bor jag under en sten =P
  • Aniiee
    20140522 skrev 2014-06-08 23:54:39 följande:
    Fast du visste det handlar om musik! SCHNAAAAP Solig
    Ja, fast jag är säker på att jäg tänker på fel justin.......
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!