Inlägg från: Rival |Visa alla inlägg
  • Rival

Nu tuttar vi eld på grannens kåk!

Tillägsfrågan var ju faktiskt ganska rolig Tungan ute.

Jag hade helt klart valt min snoriga unge framför något random  olycksfall till granne, som förmodligen även saknar livförsäkring. Eller vänta lite nu...Hmmm.

Hur som helst, så hade jag tagit mig ut igen och anledningen till varför jag valde att bränna ned grannens hus från början, är för att grannen bevisligen har kidnappat mitt barn (varför skulle mitt barn vara inne hos grannen!?).

• Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 22:24:37 följande:
    Jag glömde tilläggsfrågan.
    Min teori är att han kidnappade ditt barn bara för att han vet att du är en psykopat som väljer en katt framför ditt eget barn att rädda ur brinnande hus...
    Ahhaa!! Grannen kanske tänkte så!

För sent nu ändå...
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 22:44:38 följande:
    Du kan inte vara den enda som är o-psykopat. Det bara måste finnas något man kan klämma dit dig på....
    Absolut finns det det. Jag brukar till och med erbjuda vissa att klämma på mitt pekfinger ibland. Gissa vad som händer då... Drömmer
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 22:53:18 följande:
    Men herregud, sånt kan du ju inte göra fattar du väl ditt pervo!
    jag gissar att du tuttar eld på grannens kåk?
    Är man ett pervo för man lägger av en brakare när man erbjuder någon att klämma på sitt pekfinger?

Du är konstig...
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-05 23:17:18 följande:
    Herregud, vet du inte att det tar eld i baken om du lägger en brakare i en eldsvåda? Fast det än nog det du vet och om du gillar att grilla dina egna rumphår så är du riktigt pervo.

Jag vet. Skrattande
    Det gäller att sätta eld på saker
    ">med stil
    . Men jag la enbart upp det klippet på fyllan och ångrar det djupt än idag. Jag tror mer på att du enbart skulle gömma dig bakom ett träd och titta på när huset brinner ned ^^
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 11:45:55 följande:
    ta adrassen du så kan du köpa en hel drös med katter sen!
    Du verkar tycka om katter du...
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 12:59:22 följande:
    Det är väl klart! Jag har ju katt själv. Katt
    Jag är allergisk mot katter, men jag har en hund. Är jag fortfarande välkommen i tråden? Kaffe
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 14:53:11 följande:
    Självklart! Alla är välkomna. men gillar du inte katter så är du en psykopat fast det gör juu att du är i gott sällskap. smile2.gif
    Bra, då kan vi bränna upp nötterna, som kallas grannar, och som roar sig med att stjäla våra barn, med fortsatt gott samvete...

Nästa gång ska jag testa att enbart spränga allt i luften, så slipper man ställas inför svettiga beslut.
  • Rival
    Rocket Mania skrev 2014-06-06 15:36:33 följande:
    Jag vet, jag är en rätt ond människa
    Rutten, rakt igenom!
  • Rival
    Arbetsvegan skrev 2014-06-06 16:22:39 följande:
    Nej nej, spränga är inte bra, man får så mycket klet på sig av alla små människobitar.

Mmmm jag tycker om när det regnar. Hoppas ingen har ett problem med det...
Svar på tråden Nu tuttar vi eld på grannens kåk!