• Edvina

Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

Soccermom: Välkommen hit Vi är några stycken som väntar 4:e barnet här i tråden. Jag har också tre pojkar sedan innan. Den här graviditeten är helt oplanerad och är eg. ett mysterium att den blev till, men så är det, blir nog bra till slut ändå

• Edvina

Soccermom: Jag fick tipset från Loncelot Hon hade en länk till ebay. Hade läst om det ngn gång men då var det väl inte så aktuellt. Det var inte så dyrt därför slog jag till på ett. Jag tror dock inte att det är ngt man ska lita särskilt mkt på, jag tar det lite på skoj Nu ska jag gå och ta det bara för det

• Edvina

Jag fick också "flicka" som ni ser.. Återstår att se i januari/februari om det stämmer då..

• Edvina

Novin10: Det gick snabbt. Man bara droppade kiss med en medföljande pipett ner i ett litet hål. Man fick droppa några droppar och då såg man att det liksom fylldes i visningsfönstret. Mitt blev rosa på en gång och förändrades inre. Jag är i vecka 10 eller 11 (minns inte riktigt

• Edvina

Jag missförstod nog din fråga ser jag nu. Du undrade säker hur snabbt jag fick hem testet?! Det gick på en vecka. Men nu vet du alla detaljer

• Edvina

Vi får sammanställa resultatet sen då och se om testet verkar funka eller ej nu när fler har beställt det

• Edvina

Roligt med ul Jag ska på inskrivning nästa vecka. Då får jag förhoppningsvis tid för kub och får också höra ett ul. Det känns alltid mer verkligt efter att man sett att det finns en bebis där. Annars mår jag bra. Illamåendet kommer bara om jag går hungrig för länge. Jag mådde eg. bara illa under 2veckor på heltid så att säga. Tröttheten är ju enorm däremot, så har jag haft varje gång. Jag blir nästan yr av trötthet tillslut. Nu har jag semester och det händer att jag tar både en och två power naps under en dag Äntligen är det lite sommarväder ute också!!

• Edvina

Jag har inte heller berättat på jobbet ännu. Det blev så konstigt nu precis innan jag gick på semester. Vår chef har sagt upp dig och vi får en ny till hösten. Hon hade lite infomöten mm. Plötsligt ville hon att jag skulle bli arbetslagsledare till hösten. Kul tänkte jag men det innebär ju en del nya uppgifter/ansvar!! Man vet ju aldrig hur man kommer att må. Känner mig smickrad samtidigt som tillfället eg. är lite så där.. Jag tackade ja iallafall. Men jag fick aldrig ngt tillfälle att riktigt prata med henne läs: berätta om graviditeten. Känns lite jobbigt. Jag lyckades berätta för min ena kollega iallafall som jag står nämst. Det kommer ju synas när jag kommer tillbaka

• Edvina

Vårtpyre: Menar du oro över barnet/graviditeten? Att ngt är fel/kan hända? Jag känner mig oftast inte så orolig över det. Ibland kan det komma över mig dock, men då är det mer tankar om hur det ska bli med 4st barn, vad har vi gjort? har vi tid? vill jag verkligen det här? Är jag glad över barnet? mm. Det dåliga samvetet kan börja mala lite då.

• Edvina

Jag kan ju lugna er som väntar tredje att det går alldeles utmärkt att ha tre barn Det är på sätt och vis det perfekta antalet tycker jag. Det blir inte alltid bara två som leker, tjafsar mm. Nu har inte jag speciellt tätt mellan mina 3 (3,5år vardera) så det vågar jag inte uttala mig om. Det blir säkert intensivt en period. Men ni kommer inte ångra er! Mina bebisar är lugna, jag skulle kunna ha 10st Det är sen det jobbiga börjar med trots mm. tycker jag, runt 1,5-2år. Det blir ju lite tätare mellan de två sista nu. Men som sagt, fyra barn, det är många!!

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!