Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
Tänkte höra om ni vill vara med i en fb grupp med mammor som får barn i Jan -feb. Med sonen gjorde vi en grupp och vi har god kontakt än i gruppen och de blir ju snart 3 år vi har följts åt.
Tänkte höra om ni vill vara med i en fb grupp med mammor som får barn i Jan -feb. Med sonen gjorde vi en grupp och vi har god kontakt än i gruppen och de blir ju snart 3 år vi har följts åt.
Men jag hittar inte heller gruppen... Jag är med i en annan liknande grupp, och då behövde man först bli vän på Facebook med den som skapat gruppen, annars var den dold. Kan det vara så här också kanske?
Eller vänta, hur var det - först skulle man bli vänner med gruppskaparen, sen kunde denne bjuda in en till gruppen.
Sök nu på Januari-Februari bebisar 2015 så får vi se om det går :)
Är en nalle som bild och jag heter My som är admin
Så nu har jag bytt gruppnamn till "recept bok :)"
Så alla som är hemliga kan gå med så sluter vi gruppen sen efter lite medlemmar och byter till rätt namn :)
Dom som vill gå med senare i gruppen får välja att bli vän med någon av medlemmarna.
Hoppas ni hittar gruppen nu: m.facebook.com/groups/288950431311288
Men åhh, jag hittar ingen grupp med namnet "recept bok :)"?!
Inget respektlös mot er som har fb men ja anser det vara skit o vill inte lägga upp mitt liv på nätet, men jag umgås gärna här
Ja du har en tuff tid framför dig mullemeck. Även om det känns overkligt verkar du beredd och sansad. Jag önskar dig all lycka till med processen, och med framtida bebisförsök. Kram
Nu hittade jag också gruppen - det gick inget vidare att söka efter den med Facebookappens sökfunktion, men funkade perfekt när jag klistrade in länken i webbläsaren istället. Tack för att du fixar pingeming!
Vet inte om jag tycker "sluten grupp" är tillräckligt privat - alla kan se namnet på gruppen, vilka som är medlemmar och lite till (men inte vad man postar i gruppen). Det finns något som heter "secret group" också, den är helt dold för alla utom medlemmarna. Jag tycker det är det sekretessalternativet vi ska ha sen när de som vill har joinat gruppen. Haka på nu ni som vill vara med i Facebook-gruppen, som har samma syfte som den här (3:e barnet el mer i jan-feb)!
Hej! Väntar trean kring 10/1. Har två flickor på 3 och 5. Verkar vara en väldigt aktiv grupp det här Någon annan som bor i Stockholmstrakten?
Hoppas att alla som vill vara med i Facebook gruppen hittar den, kommer om några dagar stänga den och byta namnet!
Är den gruppen officiell eller sluten soccermom?
Jag har också berättat för cheferna, gjorde det i början av veckan, som var första efter semestern. Känns skönt, nu kan jag prata fritt om det med vem som helst. Plus att det verkligen inte går att dölja längre, haha.
Ja joina Facebookgruppen, den är jättetrevlig ????