Inlägg från: sustafsson |Visa alla inlägg
  • sustafsson

Gravid Kungsbacka

emmahaglind skrev 2014-08-09 21:15:36 följande:

Hej på er! Bor också i Kungsbacka och jag och min sambo väntar vårt första barn 12 november. Är från Kungsbacka men bott i halmstad i fem år men är nu tillbaka på hemmaplan igen :) hur mår ni i era graviditeter nu?

Är också beräknad 12 november :)

Första månaderna var jobbiga med mycket illamående men sista tiden har funkat riktigt bra. Hur mår du?
  • sustafsson
    sommarbarn87 skrev 2014-08-12 09:07:07 följande:

Åh det var tyvärr krångligr från min mobil :/ Om ni startar en facebookgrupp går jag gärna med i den istället smile1.gif

Försökte starta en grupp på fb, men det verkar som om man måste lägga till medlemmar direkt. Någon som vet hur man gör?
  • sustafsson

Känns skönt att det mesta av graviditeten har gått..en höst med massa att se fram emot förstås :) Jag är 31 år.

• sustafsson

Gravidyoga låter spännande, visste inte att de hade det...
    Jag kikade på hemsidan och det var inte så farligt dyrt heller.

Vilken dag och tid är det? Hittade inte det på hemsidan...

• sustafsson

Nu lyckades jag skapa en grupp på FB, Mammor i Kungsbacka BF 2014. Hoppas ni hittar den, annars får jag ändra inställningarna ????

• sustafsson
    tunijo skrev 2014-08-20 14:48:40 följande:
    Jag lyckades inte hitta gruppen. Kanske gör jag nåt fel. Hittar ni andra, hur gör jag?
    Nu har jag ändrat inställningarna från hemlig till sluten grupp - testa gärna igen :)
  • sustafsson
    Marionett skrev 2014-09-02 08:47:56 följande:

Hej!

Jag ska precis välja vilken MVC jag ska skriva in mig på i Kungsbacka. Vad har ni för erfarenheter?

Jag är rätt nyinflyttad i kommunen och har varit livrädd både för graviditet och förlossning och behöver lite extra stöd från barnmorskan. Därför är det viktigt att de är lyhörda.

Kan ni hjälpa mig med tips?

Jag är inskriven på MVC som ligger på sjukhuset i Kungsbacka o har ingen erfarenhet av något annat. Jag är kanske inte supernöjd o övervägde ett tag att byta till Qvinnolivet men det har inte blivit av o nu känns det som ingen idé. När skall du ha?
  • sustafsson
    Magnefikaerika skrev 2014-09-29 14:11:08 följande:

Hej! Lever den här tråden? :) Mitt namn är Erika, är 24 år och fick mitt första barn den 3:e augusti.. en liten pojke som heter Charlie :) finns det någon här som kanske har lust och ses och promenera, fika eller hitta på något med barnen? :) Skulle vara väldigt trevligt tycker jag :)

Vi har startat en grupp på Facebook (se ovan) Joina gärna där, vi ska ses i morgon :)
Svar på tråden Gravid Kungsbacka