Inlägg från: Anonym (Petra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Petra)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Mitt eget bröllop gick tack och lov utan fel men jag har varit på några bröllop som varit tråkiga, inga som pratade med varandra, dåliga tal mm.

Det mest bisarra var ett bröllop där en av tärnorna precis drabbats av en UVI. Och kyrkan var kall och dragig. Ingen bra kombo. Nästan precis när det var dags för utgångsmusiken så rann det över för henne.

Men hon var strong nog att komma tillbaka till festen efter att ha tagit sig hem och bytt om.

• Anonym (Petra)

Mitt eget bröllop gick tack och lov utan fel men jag har varit på några bröllop som varit tråkiga, inga som pratade med varandra, dåliga tal mm.

Det mest bisarra var ett bröllop där en av tärnorna precis drabbats av en UVI. Och kyrkan var kall och dragig. Ingen bra kombo. Nästan precis när det var dags för utgångsmusiken så rann det över för henne.

Men hon var strong nog att komma tillbaka till festen efter att ha tagit sig hem och bytt om.

• Anonym (Petra)
    Anonym (Anna) skrev 2017-08-21 13:30:56 följande:

Uuuääää vad pinsamt! Märkte brudparet? Trist på deras stora dag att nån annan dabbar sig så.

Klart att brudparet märkte, det gjorde nog alla. Men jag vet att bruden uppskattade mycket att tärnan bet ihop och stannade och gick utmarschen istället för att springa ut, nåt som stört mer. Hon hyllade tärnan istället. Och det hade jag nog också gjort.
Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?