Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?
Att bruden ångrade sig angående klänningarna var lite dålig stil dock. När tärnorna har köpt sina kläder håller man sig till det.
Vad otur många verkar ha haft. Har varit på cirka sex bröllop och inget av dem har varit dåligt. Jag försöker att vara extra förstående och tillmötesgående på bröllop för att jag vet att det är mycket nerver och känslor med i bilden.
Jag går alltid in med tanken att det är brudparets dag och min uppgift att göra dagen så minnesvärd som möjligt för deras skull. Om det betyder att jag måste fejka skratt under världens tråkigaste och längsta tal eller spela en fotbollsmatch med brudparet klockan ett på natten gör jag det.
Med det sagt har jag varit på ett bröllop som kanske var lite mindre bra då det upplevdes lite oplanerat. Jag är vegetarian och hade i god tid frågat brudparet om det var möjligt att få vegetarisk kost under middagen. Fick ett jakade svar på detta, kom dit, insåg att det inte fanns något vegetarisk alternativ alls under hela kvällen. Maken och jag fick stanna på Donken på vägen hem.