• Cat71

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Vilken otur många verkar haft med sina bröllop. Otur, dålig planering, sviniga kompisar ja mer än bara otur.

Jag har varit på kanske 10-12 bröllop inklusive mitt eget och aldrig varit på något tråkigt!! Men det kanske beror på att jag tycker det är kul och spännande med nya människor, har lätt för att slappna av och dra igång samtal själv.
    På samtliga har det serverats alkohol vilket i min mening livat upp tillställningarna en hel del men bara positivt. Ett par har känt lite uppstyltade till en början men efter fördrink och ett första glas vin till middagen har även dessa blivit trevliga.
    Alla middagar har varit 3 eller 4 rätter inkl tårta. Alla har innehållit tal, mer eller mindre underhållande. Alla har varit välplanerade utan några längre väntetider för att brudparet ska iväg på fotografering. Något har slunkit iväg i någon halvtimme men det märktes knappt. Själva fotade vi oss innan vigseln. 

Visst har jag sett att någon blivit överförfriskad senare under kvällens gång men denne har snabbt satts i taxi eller skjutsats hem. Hur svårt kan det vara..

Nej, jag älskar bröllop och bröllopsfester!!

Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?