Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Jag hade en vän som skulle gifta sig med sitt ex bästa vän.. Först skulle det ju vara möhippa men hennes vänner blev så oense under planeringen att min inkorg fylldes med 80 rabiata tjafsmail på 24 timmar.. De delades upp i två läger och det blev två möhippor. Bruden var måttligt road..
    Sedan blev jag inbjuden men inte min respektive vilket jag trodde berodde på att det var en väldigt liten tillställning, tills jag fick höra så inte var fallet och att alla andras respektive skulle komma, och att om jättemånga skulle tacka nej så kunde han komma.. Jag tackade nej. Men min vän kände väl att det inte var så snällt och bjöd in oss ändå..
    Sen efteråt får jag höra att den fina konjaken de fått i bröllopspresent legat tom inne på muggen, vilket berodde på att min pojkvän som förvisso hade alkoholproblem måste ha druckit upp den och att de kände att det förstört deras bröllop.. Problemet var bara att min kille inte drack konjak och om han hade gjort det så hade han inte stått på benen efter en flaska konjak och han var relativt nykter den kvällen..
    Det mest sorgliga är ju ändå att de inte hade roligare på sitt eget bröllop än så.. eller gladdes åt att deras gäster haft det.. 

• Anonym (...)

Knäppa människor finns det gott om.

Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?