Inlägg från: Anonym (attack.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (attack.)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Mitt eget bröllop är det värsta jag varit med om. Under vigselakten stormade min mans ex in i kyrkan helt berusad och attackerade mig. Hon slängde mig mot golvet och drog mitt hår. Den jävla idioten förstörde min frisyr samt min slöja. Usch, jag biter mig fortfarande i tänderna av ilska när jag tänker tillbaka på den stunden för för att min frisyr förstördes. 

• Anonym (attack.)
    Anonym (amazon) skrev 2014-06-02 17:49:09 följande:
    I det ögonblicket hade jag nog förvandlats till en galen amazonbrud och kastat mig över exet med ett avgrundsvrål. Hon skulle få ångra att hon valt att trasha mitt bröllop. 

Mitt värsta bröllopsminne då: 

Brudens far håller det traditionella talet. Fadern är framgångsrik. Något han väljer att framhålla i talet. Samtidigt som han räknar upp de (främst lågstatus-) yrken som brudgummens familj har och avslutar det hela med att han hoppas att barnbarnen ska ta efter hans yrkesval. 

Jag kunde inte titta på någon under det talet. Delar av brudgummens släkt rasade, men hade för lite guts för att konfrontera pappan efteråt. 
    Jag ångrar mig men jag ville inte låta min klänning förstöras som 12 000. Det fick räcka med att min syster gick in i fighten och drog henne i håret och kastade en psalmbok på henne. 
Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?