Mrs LW skrev 2014-06-01 13:25:15 följande:
Mitt eget bröllop är nog det tråkigaste jag varit på.. -Jättemånga tackade nej till inbjudan, så vi blev jättefå -När vi klev in i kyrkan såg vi att det var flera stycken som tackat ja men inte var där (utan att höra av sig..) -Det första paret åkte redan kl 17.00 (innan middagen), men de hade ''giltigt'' skäl -Makens marshalker som skulle ha stannat över natten berättade helt plötsligt att de skulle åka hem (kl 18.30)... -Hälften av resterande gäster åkte hem redan vid 20.00 trots att de pratat om att de skulle vara kvar hela natten -Svärmor blev så packad att hon ragglade omkring, tafsade på folk, gav massa sexkommentarer och tillslut ställde sig och grinade samtidigt som hon halsade ännu mer vin... -En av mina tärnors sambo sprang runt och drygade med folk, slängde kapsyler och skräp överallt och snackade skit om sin sambo Sen var det en massa annat också som gick helt åt helvete, men inget som inte blev bra ändå i slutändan.. Jaja, gifta blev vi ju ändå.
Usch, hemskt när gästerna, ens familj och vänner, förstör ens bröllop på det viset