Inlägg från: Indianica |Visa alla inlägg
  • Indianica

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Nu var jag inte på detta bröllop själv för det hände före jag lärt känna min kompis, men det är en lite tragikomisk händelse som nog slår allt jag hört så jag drar den:

Min kompis är ganska högavlönad och har ett "finare jobb" och gifte sig borgerligt. De inbjudna var ingen jättestor skara personer, men de var några stycken som  inbjudits till rådhusceremoni och efterföljande restaurangbesök. Nåja, nu till det tragikomiska:. Efter akten så inbjöds alltså gästerna att på MC Donalds välja vilken meny som helst. En gäst som var uppklädd till tänderna blev så paff och besviken att hon höll på att gå hem istället, men de flesta höll god min i elakt spel och gick på MC Donalds och käkade hamburgare, sedan var bröllopet över....

• Indianica
    Elsa von Brabant skrev 2014-06-01 18:45:36 följande:
    Ja, det var riktigt illa... Är det ens möjligt..?
    Japp, det är helt sant. Min kompis berättade detta stolt för mig, han är en riktig filur, så helt oväntat är det faktiskt inte, dock var det nog bara han själv som tyckte det var ett roligt tilltag, för honom var det stor humor att bjuda på MC Donalds och förvåna alla, lite "dolda kameran" över tilltaget, men jag undrar egentligen vad hans fru tyckte om det....de är skilda idag och jag har aldrig frågat henne.....
Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?