Inlägg från: Anonym (Frikyrkligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frikyrkligt)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Jag fick som respektive följa med på ett bröllop där jag inte kände brudparet särskilt väl, bara träffat brudgummen några få gånger, lite kort. Jag visste att det fanns religiös bakgrund, men inte hur mycket. Vi hade pratat om vem av oss som skulle köra hem, men det var inget problem då det var helnykter. Inget problem iofs. Sedan skulle vi vid middagen plötsligt sjunga bordsbön, jag famlade efter sånghäftet och insåg att alla utan jag och en till sköng glatt utan sånghäfte. Jag hade inte fattat att det var en frikyrkopastorsdotter som gifte sig med en kantors son! Trevligt, men jag visste inte vad som väntade...

• Anonym (Frikyrkligt)
    Anonym (lykke) skrev 2014-06-01 19:02:01 följande:

Ja secondhand funkar inte när man ska ha samma kläder när de gäller sambon väfrar han secondhand, barnen letade jag faktiakt på secondhand men de e ju småkostnaderna aom sticker iväg Jadu vad kostade? Första klänningen 700:- andra 400:- skor 350:- smycke 300:- naglar 200:- klippning 450:- Bensin: 700 Delade stuga med annan familj men vår del va 2500 för en helg (högsommar o vi ville ha bra standard) kostym skjorta skor slips frisör 4000 Barn 1 full klädsel 400:- frisör 200 Barn 2 full klädsel 350:- frisör 200:- present 500
    Fast måste alla gå till frisören??? Kan man verkligen räkna in det???
Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?