Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?

Anonym (Pinsamt) skrev 2014-05-31 18:40:58 följande:
    Det måste varit bröllopet där nästan alla gäster utom 2 bord gick efter varmrätten! Det blev mycket pinsam stämning sen och milt sagt oerhörda mängder dessert till oss som stannade...
    Får man fråga varför de gick?
  • Anonym (?)
    Anonym (Fialotta) skrev 2014-05-31 18:56:30 följande:
    En kusin till mig gifte sig för många år sedan. Under middagen skulle det bes en bön för brudparet som är frikyrkliga. Helt plötsligt började hela kompisbordet tala i tungor, högt o ljudligt. Jag fick rysningar i hela kroppen o smet ut för att lugna nerverna med en cigg. Riktigt obehagligt.
    Jag var också med om det förra året! Det är också min konstigaste "bröllopsupplevelser".
    Och jag har ändå varit på ganska många, allt från små bröllop i ödekyrkor mitt ute i ingenstans till stora vräkiga syrianska bröllop. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Bröllop) skrev 2014-05-31 18:59:53 följande:
    Off tropic: Men hur lät det när de gjorde det?

(Aldrig varit med om)
    I mitt fall var det egentligen alla i sällskapet som började, både släkt, familj och vänner. Det var min kusins föräldrar och syskon och så min familj som var normala.
    Det gick inte att höra något egentligen, bara massa massa osammanhängande rabbel. Lite som i youtube klippet med tjejen som "pratar" massa språk fastän hon inte säger riktiga meningar, gånger 200, om du förstår vad jag menar? 
  • Anonym (?)
    Anonym (Fialotta) skrev 2014-05-31 19:17:30 följande:

Ja, läskigt eller hur. Tänk då att ett tjugotal gör det samtidigt ståendes med händerna uppstäckta...trodde domedagen var i antågande
    Var glad att det bara var ett 20-tal personer säger jag bara. På det bröllopet jag var på var det 200 bjudna...
Svar på tråden Mest bisarra/tråkigaste/konstigaste bröllop ni varit på?