jag hatar löshår
är det bara mitt löshår som alltid faller i klasar?
Spelar ingen roll vilket hår jag köper så blir det så här. JÄMT!
Eller är det alla andra med löshår som borstar håret hela tiden???
är det bara mitt löshår som alltid faller i klasar?
Spelar ingen roll vilket hår jag köper så blir det så här. JÄMT!
Eller är det alla andra med löshår som borstar håret hela tiden???
Köp från Euro So.cap. Ser exakt ut som ditt egna hår. Man får vad man betalar för.
Köp äkta hår med tejp så ligger det snyggare
Har äkta löshår som jag satt in hos frisör. Har haft det över tre månader och det har hållt sig jättefint, men det lägger sig också så som ditt och jag förstår inte varför. Vissa dagar är det mer fluffigt och ofta har jag då inte tvättat det på några dagar utan sprejat i torrschampo.
Testa att föna det torrt istället för att fläta det.
Tror nästan det var det jag hade när jag satte i hos frissan för 5000:-
Blev skitfult. Inte värt pengarna.
Om jag nu nånsin skulle göra det igen (troligt inte) så lär jag åka till nån kändisfrisör i stockholm
Kan det säkert vara, men vilken typ av äkta. Är det mycket behandlat, är alla strån vända åt samma håll m,m, Det är lite rörigt i löshårs djungeln.
Måste du verkligen ha löshår tipsar jag dig om "luxyhair". Det är det enda håret som varit fint länge enligt mig. Rapunzel och annan skit är just det, skit. Köp luxy! :)
ditt hår är inte remyhår, det vill säga det trasslar! www.hairextensionsguiden.se/losharskvaliter/no-remy-loshar/
Bästa av allt är ändå Hairtalk! Googla, helt underbart! Faller snyggt, långt och tjockt med plus fästen.