Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Svårt att pulla vid bilkörning

BonnieandClyde skrev 2014-09-05 12:02:39 följande:
    Jag kan förstå att ni som alldrig har kört över 110km/h känner er osäkra på er körning men jag tror nog att Linda vet va hon gör å klarar av det hon är van vid det. Jag hade hellre åkt med Linda än någon annan bilist för två saker dels är hon jätte snygg och sexig och jag hade litat på henne för hon är van att köra så.
    Tack du vet vad du pratar om man blir ju helt klart van vid att köra på ett visst sätt
    Dem som aldrig kör fort blir ju väldigt osäkra medan man är van vid att köra fort så blir man ju så klart bättre på det
  • Anonym (Linda)
    Mattias39 skrev 2014-09-05 12:07:17 följande:
    Så ju snabbare desto kåtare? Och desto mer pullande?
    japp hihi
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:07:25 följande:

Hihi förstog nästan det! Har du gjort nåt speciellt när du klarat dig med varning? Har en tjej kompis som är lika galen i fart som dig, och hon har klarat sig från fortkörnings böter några gånger! Har allt frågat henne hur o då bara hon flinar o ler hihi!
    Alltså jag klarade mig inte dem tog körkortet .Haha jaså vad kul det finns fler tjejer som gillar gasa
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:24:03 följande:

Ja förstog att du blev av med kortet! Tänkte mest när du blivit varnad, om du gjort nåt speciellt då? Japp är så kul med gas glada tjejer! Kört på bana nån gång då?
    Nä jag menade varnad av andra bilister så jag har hunnit sakta in. Nä bana har jag inte kört på
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:34:00 följande:

Okej jädra tur att det finns snälla med trafikanter! Ja åkte på 1500 härom dagen 116 på 110 är rätt surt! Det måste du testa tjejen, skit sköj! Har du provkört nån ännu vassare bil än volvon?

Men usch vad surt för ynkliga 6 km över . Ja tur det finns snälla där ute var riktigt nära i lördags då hade det gått åt helsike med kortet om inte en snäll själ blinkat som tusan.

Nä s60n är det snabbaste bilen jag kört hade en v40 innan 160 hk men när jag bytade till denna woaa vilken skillnad
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:48:37 följande:

Jupp tyckte jag med! Men dom var sura o griniga som tusan. Du kanske hade klarat dig hihi! Ja man måste ha tur nån gång! Okej du får åka runt på lite bilfirmor och provköra tycker jag! Hade en C70 T 5 tidigare så ja vet vad gött dom går!!!
    Fy faan griniga för 6 km jo så lite över hade jag nog sluppit undan hihi
  • Anonym (Linda)
    Zoja skrev 2014-09-05 18:19:54 följande:
    ...

Det är sorgligt att se att det finns människor som är så dumma och ignoranta som du. Jag hoppas att vi aldrig möts i trafiken.
    Du får ju tycka som du vill
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-05 23:21:14 följande:

Men Linda.Å'r det du själv som pullar dig eller det är din kille som pullar dig när du kör?

Både och är han med gör han det ibland annars gör jag det själv oftast
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 22:40:47 följande:

Du är inte bara en gas glad tjej! Tjejen är ju inte lite busig! Pullar du dig tills du kommer?

Ja oftast så gör jag det
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 23:22:31 följande:

Vad driver dig till detta? Är det kicken?
    Ja kicken och spänningen blir kåt av att köra fort sen hjälper jag till med att pulla mig blir kåtare ju fortare jag kör
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning