Örebrare med bf 2015
Hej! Bor också i Örebro och är i v 7! Jag har 3 barn, 3 flickor :) Om allt går som det ska blir BF 20 jan.
Hej! Bor också i Örebro och är i v 7! Jag har 3 barn, 3 flickor :) Om allt går som det ska blir BF 20 jan.
Här har illamåendet slagit till ordentligt. Mår illa och är trött hela tiden. Enda jag klarar av är att sova :( Hoppas verkligen det släpper snart. Ska till BM nästa vecka och antar att jag då måste ha bestämt mig för om vi ska göra kub. Min man säger att jag får bestämma. Har inte gjort det med de andra och det gick bra. Har 3 friska flickor. Nu är jag nog mer orolig över att det inte ska vara frisk. Hur ska ni göra med kub och fvp?
Känner oxå så! Vet inte hur jag skulle göra om jag får ett dåligt beslut så tänker att det är nog bättre att inte veta.
Hej i värmen ???? var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Efter mycket funderingar hit och det. Bestämde jag mig för FVP och ska göra det idag. Lite pirrigt är det. Hur går det för er andra? Ser att det finns en FB grupp ???? skickar meddelande och hoppas få vara med
Det finns en grupp på facebook som är mer eller mindre aktiv! Hemlig än sålänge, skicka pm så kan jag lägga till er! :)
Jag flyttade hit 00 och min familj bor 15 mil härifrån och min syster 30 mil härifrån. Min man är härifrån men har ett litet nätverk så vi har ont om barnvakter, tyvärr! Nu känner jag knappt någon som ska ha barn och eftersom det inte är vår första får vi inte vara med i någon föräldragrupp via MVC/BVC.
Har Bf i april med tvillingar. Har två barn sen tidigare en 8-åring och en 6-åring. Så det blir full fart här i vår!
Tack! Är lite nojig, vill inte att alla ska veta så tidigt!
Idag ska jag göra Ul :) ni får gärna skicka meddelande om ni vill gå med i Facebooksgruppen :)
Allt såg bra ut på UL. Blev framflyttad till sen 25/1 istället för den 20.e
Gruppen på FB är nu sökbar :)
Välkommen och grattis! Gruppen på Fb heter örebrobebisar 2015
Jag är sjukskriven i 2 veckor pga yrsel, illamående och att jag blir så trött. Har väldigt låg blodtryck! Sover mest tyvärr :( bebisen är väldigt aktiv vilket är skönt då vet jag att den lever :)
Vilken vecka är du i minnasl? Räknar du med att det blir bättre om 2 veckor?
Vill påminna er om att vi även har en grupp på Facebook örebrobebisar 2015 Mer aktivitet där tror jag :)