Örebrare med bf 2015
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Plussade igår och har bf ca 2/2 2015. Då kommer vår dotter vara ca 2,5år. Första graviditeten var inte någon jätte hitt tyckte jag, inte alls så där mysig och fantastiskt som jag förväntat mig, hoppas denna blir bättre.
Kul att några hakar på här!
Här börjar illamåendet göra sig till känna mår lite små illa av och till mest hela tiden men klart värst på morgonen. Å tröttare är jag nog oxå men har å andra sidan precis flyttat och sover lite halvdåligt så kan ju ha med det att göra oxå.
Jag gjorde inte kub med dottern och planerar nog inte att göra det denna gång heller. Visst skulle jag gärna vilja ta en tur på bebisen men känner inte att jag klarar ta ett ev beslut att gå vidare och göra någon ev åtgärd mot dåliga siffror då avstår jag hellre å lever i ovisshet till rul. Har ändå möjlighet att smygkolla lite på bebisen på ett eller annat sätt innan rum om nyfikenheten skulle bli allt för stor.
Nu finns en facebookgrupp för örebrobebisar 2015, dåld än så länge så vill man va med skicka ett meddelande till mig här så fixar vi det.