Inlägg från: sanna8801 |Visa alla inlägg
  • sanna8801

Mammor i skåne se hit!!

Efterlyser mammor, blivande mammor att umgås och prata med när man snart ska gå hemma hela dagarna. Glad 
    Har en son på snart 5 år och snart kommer nästa barn bf september.
    Gärna då runt södra skåne, bara hör av er!

• Svar på tråden Mammor i skåne se hit!!
  • sanna8801

Hejsan vad kul att du svarade, när i september kommer den lilla? Jo ont lär det göra kommer inte ihåg hur det kändes med den första men jag vet att jag upprepade gånger sa aldrig mer! och säger jag det så har det gjort riktigt ont :P men allt är helt klart värt det =)

• sanna8801

Ojdå måste ha varit läskigt tur de fick stopp på det! Vi fick faktiskt reda på förra veckan att det är en flicka =) har varit svårt att se innan på tidigare ul. Jag är beräknad till 16 september så också i vecka 30 (29+6) men tror faktiskt hon kommer tidigare. Mest bara för att den första kom 2 veckor tidigare så man vet ju aldrig. Jobbar du nu eller du pluggar?

• sanna8801

Åhh vad trist hoppas du kan bli färdig med det sen, jo jag jobbar ca 75% och har tänkt göra det till 2 veckor innan Bf så ja hoppas att hon kommer när hon ska och inte tidigare :p var bor ni nånstans ?

• sanna8801

Dellla: ja känns som man behöver mer utrymme när man får barn, vi bor i Svedala nu har också bott i Malmö när sonen var liten men känns bättre här och har man bil är det nära till allt :) jobbar i en mataffär men pluggar också :) har ni köpt allt till bebis än?

• sanna8801

Mamma augusti 2014: vad kul inte långt kvar för dig nu, nervös?

Nica: gick det bra med lilltjejen? :)

• sanna8801

Men oj det var ganska länge ju, men tur det gick så snabbt ialf =) vi ska också åka till lund när det är dags, födde sonen där och tyckte de var jättebra då.

• sanna8801

Snart bara 5 veckor kvar börjar bli riktigt jobbigt nu kan inte sova på nätterna heller för det är så varmt och fläkten kan man inte ha på för då störs man av ljudet :/

Känns som det är platsbrister på alla sjukhus men måste varit drygt att åka hem mitt i natten känns ju inte okej

• sanna8801

Ja så himla skönt =) man kan inte fatta att det snart är dags , tänkte göra sånt maggips snart nån av er som gjort ett?

Svar på tråden Mammor i skåne se hit!!