• nica

BF 5 juni-2014. Fler?

Nope har en envis liten bebis, är på bf +14 idag. Ska in på koll i morgon och sen därefter får jag se hur de blir.

Hur går det för dig och de nya tillskottet?

• nica

Skönt att allt går bra med lillgrabben

Har tid 9.00 men ska ringa till de sjukhus jag vill föda på 8.00 och se om de ev. Har tid att ta emot mig. Men man kan ju hoppas att den lilla tösen väljer att komma frivilligt nu inatt istället

• nica

Nope ska snart ringa sjukhuset så får vi se vad de säger. Suck.

• nica

Det börjar bli extremt jobbigt och jag vill bara lipa :-P fick hinnsvepning idag på sjukhuset iaf( gjorde ont som tusan så hoppas på de gör sitt) bebisen mår bra bra iaf och det är huvudsaken.

• nica

Är inne på 42+0 idag och allt känns hopplöst. Mina fina grabbar får vara hos mormor över natten OM och ett väldigt stort OM de skulle sätta igång inatt.

• nica

Väntar 2 dagar sen så blir det kontroll igen och sen får vi se vad som händer. Känner inte av något alls av hinnsvepningen så känns som att inget kommer hända.

• nica

Ingen bebis ännu. Slemproppen har kommit idag men inget annat hänt. Så får se om de är ett tecken eller ej. Annars blir det kontroll i morgon igen.

• nica

Omg står i kö för igångsättning, så idag verkar de som det blir av! Nervös. Ska ringa igen och se hur läget ser ut på sjukhuset om 2 timmar.

• nica

Tack till er är på väg in nu! Super nervös! Men snart har jag min lilla hos mig

• nica

Nu är hon äntligen här! 3380g och 50g. Gick bra och rätt snabbt fick en tablett 16.15 och hon var ute 20.35.

• nica

Tackar! känns så bra att äntligen ha henne här. Dock så vill hon äta hela tiden känns det som :-P brösten ömmar som tusan men de lugnare sig förhoppningsvis snart

• nica

Hehe känner igen de med att äta som en häst, min stora grabb gjorde också de ( gav upp amningen direkt så de var ersättning som gällde) han knubbade till sig rätt rejält och var en liten knubbis efter ett par veckor min andre grabb åt även han ersättning efter haft en pärs med amningen i 3 veckor men blev inte lika rund och go som storebror.

Nu har amningen gått bra från början...gör dock ont som fan i början men de känns bra denna gången. Har super bra kille som hjälper till och stöttar massa också och de känns så skönt. Pojkarnas pappa hjälpte inte till ett skit.

I natt var en bra natt för då vaknade hon bara ett par gånger och åt sen somnade hon om så känner mig nästan pigg :-P

Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?