BF 5 juni-2014. Fler?
10 min tog det. De kollade bara fostervattensmängden :(. Har fått tid på torsdag för ev. igångsättning men jag vill helst inte ha det. Ja ja bara att harva på igen då.
10 min tog det. De kollade bara fostervattensmängden :(. Har fått tid på torsdag för ev. igångsättning men jag vill helst inte ha det. Ja ja bara att harva på igen då.
Glömde att önska dig lycka till på Din koll. Hoppas du får hinnsvepning och att det drar igång nu!
Nu drog slemproppen! Något är helt klart på G, frågan är bara nääääär det startar på riktigt. Känner av lite mer mensvärk också... vågar man hoppas?? Näää inte direkt..
Ja om man lägger ihop allt så borde saker vara på gång, bara det att man slängs mellan hopp och förtvivlan fram och tillbaka så jag vågar inte hoppas.
Nu blir jag dock som en yr höna. Har vi packat? Vad ska jag ha med? Får man använda Spotify på förlossningen??!! Annars måste jag ju fixa musik!
Vattnet har gått, formligen forsade och blötte ner de enda byxorna jag kan ha. Men nu är vi iaf påväg in för koll. Kommer nog att bli hemskickad igen dock. Känner inga värkar men stark mensvärk.