BF 5 juni-2014. Fler?
Stor städning har hjälpt för vissa att få igång de man kan ju hoppas.
Blir de igångsättning på måndag eller hur var det?
Jag känner inget. ..men gör inget idag då barnen sovit urkasst inatt pch bråkat hela morgonen så hade inte orkar med en förlossning på de också:-P
På måndag ska jag så vitt jag vet bara på koll så att allt ser bra ut, sedan får jag väl vänta till 42+0 (onsdag/torsdag) då det förmodligen blir överburenhetskontroll och då bestäms om det ska sättas igång eller om jag ska vänta ytterligare ett par dagar. Det luktar midsommarunge lång väg... ja ja vad är en bal på slottet, heh.
Jag fick sova väldans bra inatt och sonen vaknade inte förrän strax innan 08 så det hade varit toppen att få klämma ut något idag, men nej nej. Igår var det sämre dock med soveriet, man borde få välja dag eller hur? Jag hade två praktbråk med min son i förmiddags innan jag lämnade honom hos m och p. Usch känner mig som en urusel morsa just nu, har världens kortaste stubin och det i kombination med en son som är i värsta kax-/trotsmode är ingen bra ekvation. Hoppas att han inte blir förstörd för livet stackarn.
Känner du ingenting nu alls? Jag hade något som jag tror var förverkar inatt, typ 2-3 st. Det var en annan "smärta" en den jag känt tidigare. Det liksom kändes som att det brann i blygdbenet (fast det var inte outhärdligt på något sätt) och så tryckte det nedåt. Men äsch det är ingen idé att analysera. Det var säkert inget alls.