BF 5 juni-2014. Fler?
MIn första graviditet var jobbig hade pinvärkar i typ 3 dagar åkte in när jag hade regelbundna värkar och då slutade det så klart (väldigt vanligt första gången att värkarna avtar när man kommer in, fick jag höra) fick sovdos och åkte hem igen 12på dagen. värkarna började nästan direkt jag kom hem. åkte in igen på natten/tidig morgon och han föddes 13,03. använde bara lustgas.
Med min andra grabb började värkarna runt 2 på natten skrev in oss på förlossningen 16-tiden lite efter 18,00 var han ute. Använde mig av lustgas och duschen.
får se hur 3:dje gången blir, hade tänkt mig lustgas, ev. kvaddlar. vill inte ta något som kan påverka förlossningsarbetet. Vet dock att min ena syster använde EDA och sa att de var guld värt de =)
Välkommern alla nya
Knoddas- skönt att allt såg bra ut Hur stor beräknas bebisen vara vid födsel?
HOLK- Känns ju inte så lockande att föda en 5kg bebis men enligt dina egna beräkningar när är bebisen beräknad då? HUr stor var första när hon/han föddes?
lkjs- jobbigt med halsbränna provat med typ banan. mjölk eller något sånt? själv har jag samarin på lager hemma ^^ kan hålla med om att sömnen börjar bli bristande, har känts som jag har träningsvärk i hela kroppen idag.
Har fått en del kommentarer idag att min mage sjunkt själv kan jag inte säga att jag kan se det.