BF 5 juni-2014. Fler?
nica skrev 2014-06-12 08:43:32 följande:
Här är det hur lugnt som helst. Hon tryckte ner som fan igår så de kändes som hela underlivet skulle gå sönder...trodde nästan att de skulle bli värre men ikke. Ligger och myse med mmina grabbar nu och de är ju inte helt fel de heller
Förstår att de är jobbigt för dig men de är väl max 7 dagar kvar till du får träffa den lille?
Ringde förlossningen idag också för läkaren jag var hos vecka 40+0 sa att jag skulle tillbaka vecka 41+3 för en koll, men jag fick aldrig någon klarhet i om DE skulle kalla mig eller om JAG skulle beställa tid. Jag skulle tydligen beställa tid, så jag fick en på måndag 41+4. Det var fullt på söndagen och BM som jag pratade med sa att hon hoppades att jag fått barn innan dess... jag upplevde det som att hon typ menade att det var så många som skulle få barn då eller nått. Kul jul, min värsta farhåga är att det är fullt på förlossning och BB och att alla barnmorskorna är superstressade och man blir lämnad vind för våg. Detta är ju trots allt min första "riktiga" födsel (Bla bla bla vad jag babblar på). Läkaren som jag träffade sa att nästa koll blir 42+0 och sedan bestäms det om man drar igång det hela då eller avvaktar ytterligare några dagar... gah jag står inte uuuut snart.
*klaga klaga klaga*
Hoppas du slipper denna plåga med din lillparvel, oddsen är ju ganska bra det brukar ju gå fortare och fortare med vart barn man får.