Inlägg från: Nathalie1992 |Visa alla inlägg
  • Nathalie1992

BF 5 juni-2014. Fler?

Har haft värkar hela natten, lyckats sova lite emellan dom men sen har det gjort så fruktansvärt ont att jag vaknat. Ni som har haft värkar, hur långa var dom ungefär? För jag tycker att mina har varit rätt korta, kanske 20 sekunder bara...men dom har ändå kommit ganska tätt, med 3 min mellanrum som minst. Har dock inte haft någon vattenavgång och slemproppen har inte lossnat.

• Nathalie1992

Igår den 10/6 föddes äntligen vår dotter Leia, hon var 49cm lång och vägde 3560g :) önskar er all lycka som har det mest fantastiska framför er :)

• Nathalie1992
    Snowboard skrev 2014-06-11 22:42:31 följande:

Stort grattis! Hur många dagar gick du över? Hur var förlossningen? Lycka till med bebis nu :D
    Jag gick över 2 dagar. Förlossningen gick väldigt bra, dock så hade jag haft värkar i 2 dygn så jag var väldigt trött i kroppen. Kräktes av lustgasen.

Likaså öppnade jag mig ganska sakta men hade kraftiga och täta värkar...fick en sovdos som jag spydde upp, fick till sist EDA och det var rena gudagåvan, kunde då slumra till mellan värkarna :)

Men sen när jag öppnat mig mer så hade inte bebis sjunkit ner så mycket så BM vela att jag skulle testkrysta, det var inte det lättaste att krysta utan krystvärkar :) men i det hela så är jag väldigt nöjd och glad, jag fick trots allt ett underverk :)
Svar på tråden BF 5 juni-2014. Fler?