stora tuttar
Det var menat som ett skämt fast jag är så dåligt på att skämta så jag blir ofta oförstådd när jag ska skämta
Det var menat som ett skämt fast jag är så dåligt på att skämta så jag blir ofta oförstådd när jag ska skämta
Lägger in en bild o hoppas att någon hänger på.
[quote=78441871][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-02-06 21:21:07 följande:[/quote-nick][/quote]
Woaw... Fint att du fick med lite av håret, blev mer liv..
Som sagt inte så jättestora men jag tycket att i
proportion min kropp så är det lagom.
Som sagt inte så jättestora men jag tycket att i
proportion min kropp så är det lagom.
Inte världens största bröst men de har givit mig o mina partner njutning o dessutom ammat barn.
[quote=78683078][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-05-03 11:33:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Woaw.. Bra, snyggt med svart-vitt.. Läckert med skuggorna.
Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)
Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)
wilson: Tack för alla fina ord.
Oj.
Trodde ärligt att den där storleken inte existerade speciellt inte naturligt.
Finns det måhända en möjlighet att få skriva till dig privat?
Ett nej är helt okej. ;)
[quote=79737384][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-05 11:16:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Mmm.. Härlig bild, du hade gärna fått använda den dildon på mig...
Sitter här och är blöt och skulle så gärna visa upp mina stora runda bröst som är en 75 G kupa. När jag onanerar brukar jag filma mig själv och mina stora bröst och hur jag oljar in dem och smeker mig själv. Hade älskat att veta att ni hade runkat till mina bilder. Men omständigheterna tillåter inte det just nu så jag får avvakta några dagar. Håll utkik..
[quote=79750430][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-07-11 09:40:17 följande:[/quote-nick][/quote]
Gudomliga bröst, nu med tan-lines.... Så läckert.
Clark73: Tack snälla du.
Verkligen: Jag är ju född med mina bröst men tycker själv att lite mindre byst är snyggare .
[quote=79984751][quote-nick]Ananasbitar skrev 2019-10-24 12:29:51 följande:[/quote-nick][/quote]
Fantastiskt fina bröst. Lockande. Tack.
Gillar att visa upp mig för olika män o kvinnor som gillar stora bröst
Bilden kommer från Google.