stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag använder alltid väldigt stadiga och stabila bh:ar. Köper alltid bh:ar med helkupa. Det är en bh där hela bröstet får plats. Det ger ett väldigt bra stöd när man har stora och tunga bröst. Tanken är att det ska ge så pass bra stöd för ryggen att man slipper ha ont. Bh:ar med helkupor finns i välsorterade underklädesbutiker som säljer stora bh storlekar. Det finns från F-kupa och uppåt.
För mig har det funkat bra. Jag har sluppit ont i axlar och nacke.
B kupa är den vanligaste storleken i Sverige.
Jag har också barn men mina växte inte allas under graviditeten för jag fick inte nån mjölk i brösten så mina bröst ser likadana ut som dom gjorde när jag var 20 år.
Jag tror att min kille älskar mig för den jag är för det är ju insidan som räknas när man är kär på riktigt så resten är en bonus
Trodde nog de flesta bröst föll ihop o blev tommare efter graviditet....
Hade en KK som hade F-kupa men tyckte inte de var sååå stora heller.
Allt är väl relativt.
Älskar ju bröst ändå - beror ju mer på VEM de sitter på än .. allt annat typ ...
När vi ändå är igång om stora bröst, jag älskar pattknulla för att sedan avsluta med en sats både på bröst och ansikte. Finns det nån sån kvinna här eller finns de endast i porrbranschen????????
Dags att sova
Så riktigt stora bröst får dig att tänka på porr? Är riktigt stora bröst mera förknippade med erotik och porr är normal stora och små?
Nej beror på flera faktorer men klart ser jag en kraftig hylla som tilltalar mig hamnar tankarna lätt åt erotik/porrhållet.