stora tuttar
Understruket är inte ett eget val, utan någon annans, en patetisk liten skits val!
Hmm sa inte att det var uthängningen som var eget val.
Läs om gör rätt.
Understruket är inte ett eget val, utan någon annans, en patetisk liten skits val!
Du går in på en tråd som heter "stora tuttar" för att ifrågasätta andras intelligens, inser du det komiska?
Tänk att en kvinna lyckas provocera små människor till så mycket hat. Tänk vad lite som krävs för att någon ska jaga upp personppgifter och i strid med svensk lag publicera dem. Hon är lite för smart. Lite för snygg, lite för stolt för vad pk-forumister pallar med.
När hon dessutom påtalar att hon är konstaterat intelligent och postar bilder för sitt höga nöjes skull, ja då brister det fullständigt för vissa. Alla som inte är med på deras pk-tåg anklagas för att vara både dumma i huvudet, sexuellt frustrerade och runknissar.
Ni borde skämmas. Hela bunten. Maken till små människor har man sällan skådat.
Är du verklig eller en dröm?
Troligen inte med ett omfång kring bröstkorgen på 70.
Fredagstutte
Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör
Önskemål från Clark73:
Det är destruktivt att göra så. Ett mycket bättre sätt är att du skaffar dig vettiga strategier för att må bra och sedan, när du mår bra och har byggt en stark och stabil självkänsla, visar dig naken på bild och möjlig för diverse män att bedöma om du fortfarande då vill det och finner nöje i att göra det.
Att visa din kropp och få den bedömd när du är så skör som du i flera trådar visat dig vara är att göra ett helt vansinnigt dåligt val. Dessutom är det viktigt att livet fylls av och handlar om något annat än hur du ser ut, hur du skulle vilja se ut och din önskan om att andra ska tycka att du är vacker trots att du själv i vissa stycken är missnöjd.
Utvikningsbranschen torde vara mest lämpad för män och kvinnor som redan har en god självkänsla och som lever ut en exhibitionistisk läggning utan att ta illa upp eller alls bry sig om andras negativa åsikter om deras utseende. Så är det uppenbarligen inte för dig.
Ja, du gör förstås som du vill. Ur min synvinkel verkar det emellertid vara en usel strategi som knappast kommer att leda till något gott för din del. Dessutom är det sällan en särskilt god idé att medvetet bete sig destruktivt.
För övrigt så tycker jag som alltid att det är märkligt att känna stolthet över kroppsdelar. De har inte presterat något och du eller andra har heller inte presterat något för att få dem. Kroppen bara är och den är ofta mycket bra och det finns ofta anledning att vara både nöjd med den och glad över den, att den fungerar och kommer till användning men stolthet är - i mitt tycke - i sammanhanget en märklig sak att hävda.
Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
Riktigt coolt med öppen BH - jag har tre stycken och skall överraska mannen i ett nytt set i rött till alla hjärtans dag
Jag har 80k är inte supersmal men inom normalvikt, smal midja och stor rumpa. Gillar mina bröst men kommer att göra en förminskning för att rädda ryggen. Ser fram emot att få lite lättare att hitta både kläder och underkläder.
Dom är lite i vägen ibland haha skulle tatuera en kille för nån dag sen och ställningen blev lite klurig. Slutade med att han helt enkelt fick en tutte i näven
Haha nej han tyckte det var lite pinsamt först men med humor kommer man över det mesta. Var nog mest orolig vad min man tyckte om de hela haha men dom känner ju varandra
Dom är som vilka tuttar som helst runda och mjuka. Har inga barn så dom är inte särskilt hängiga, bara tunga
Kan du inte söka till Våra sexiga bilder, jag skulle vilja se mer av dig där
Jag kan säga såhär jag gillar alla sorts bröst! Och jag kan slå vad om att dina är hur fina som helst! Nu när du skrev det så blir man ju sugen att se dem!
Har du något program som vi kan snacka igenom? Jag tror du har ett annat konto förutom detta! Då kan du slänga iväg ett här till mig!
Gillar att visa upp mig för olika män o kvinnor som gillar stora bröst
Seglartjejen verkar ha fina bröst men låter oss hållas... jag skulle vilja se hur de ser ut o sen gärna låtit alla se mina bara stora bröst....