stora tuttar
Det va väl det man skulle visa i tråden?
Det va väl det man skulle visa i tråden?
Du är välkommen....
Du är välkommen....
Säker?
Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc
Ok tack
Tack så mycket.... var med en man som ville ha ännu större bröst på mig så undrade bara...
Tackar tackar! Misstänker att du gillar stora bröst...
Angående att ha stora bröst så är jag besatt av att låta dem synas i tid o otid... Jag har länge nu gillat att visa dem då o då. Många hatar mig verkligen för att jag är så öppen m sorry its me
Tack! Jag bet att många gillar det o jag visar mig ju inte bland barn o såna som inte vill se m jag gillar att bli beundrad o åtrådd och det är nåt med att få låta män, är oftast de som kollar, titta ordentligt.... blev utskälld av en kvinna som tyckte jag var vidrig när jag lät ett par män få titta när jag bytte om till bikinibh o smekte dem lite extra inför dem. Hon blev galen av ilska o jag svarade att jag brukar sola utan bh så alla som vill kan se. Hon var så elak mot mig o männen som stirrat smet iväg.
Inte om ingen tar anstöt va?
Gillar ni bäst naturliga eller fakeboobs
Cindy... Jag är bisexuell o älskar dina sexiga bröst... hör av dig om du vill så kan vi prata om hur det är att vara tjej o ha privilegiet att ha fått stora sexiga pattar
Ja... tack seglartjejen! Gillar du stora bröst? Hir e dina?
Seglartjejen verkar ha fina bröst men låter oss hållas... jag skulle vilja se hur de ser ut o sen gärna låtit alla se mina bara stora bröst....