• Firepants

stora tuttar

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 09:25:06 följande:

Det här med skjortor när man har väldigt stora naturliga bröst...H-kupa eller större som tråden heter.. Jag är smal runt bröstkorgen, 75.. ska egentligen ha strl 38 eller max 40 i tröjstorlek. Den storleken går tyvärr inte att knäppa pga brösten.

Det blir alltid en glipa framtill. Inte snyggt att behöva ha en skjorta på XL, 2XL eller 3XL. Då hänger skjortan bara över bysten och jag ser tjock ut. De med små/vanliga bröst ser smalare ut. Skjortorna är gjorda för "standard bröst" B- och C-kupa. Hur gör ni andra storbystade med skjortor?

Några bra tips?

Snyggt.

Det var någon som hårdnade till här. :)
  • Firepants
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-09-29 21:16:10 följande:

Här platsar inte en annan in 

Varför inte. B kan ju vara stora med.

Om inte annat är de säkert fina.
  • Firepants
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-09-29 21:39:50 följande:

B ser ut som myggbett om man jämför med alla andra storlekar som tjejerna har i den här tråden.

Jag är nöjd med mina bröst för dom är lika fasta och fina som dom var när jag var 16 år 

Samtliga bröst är fina. Det behöver inte bara vara stort. Så tror garanterat att dina är det med.
  • Firepants
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 10:39:04 följande:

Grattis! Jag har myggbett

Tror nog dina är lika fina som tw s även fast de är mindre.
  • Firepants
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 12:54:02 följande:

Det ena utesluter väl inte det andra så

Ja de är kanonfina. Pekar rakt fram med bröstvårtor stora som körsbär. Perfekt att kunna gå utan BH.

Tycker det låter bra jag.

Sliter fullständigt i storleken faktiskt.

Har den jag dejtar stora så är det härligt eller har den små så är det fortfarande härligt.

Fortfarande fint och fortfarande mysigt att klämma, leka eller titta på.
  • Firepants
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-10-22 21:29:20 följande:

Det värkar ju som att alla killar gillar stora bröst för man hör ju det bland killar

Nej kullar gillar bröst så enkelt är det. Sen tror jag ingen har något emot om de är stora.

Det är inte som det är en avgörande faktor på något sätt.

Det finns ju groteska stora bröst som varken har form eller fyllnad.

Nej jag slår ett slag för alla bröst.
  • Firepants
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-10-22 23:16:48 följande:

Att ni gillar bröst det vet jag och ju större desto bättre.

Jag har tur eller så är min kille bara snäll för han säger jag har helt perfekt storlek på mina bröst.

Kan det vara så att en del killar inte vågar att tala om att dom gillar små bröst?

Tror inte det finns någon anledning att dölja att man gillar små bröst men däremot tror jag att de flesta överöser en storbystad med kommentarer i hopp om att kanske få närkontakt eller så och då tror jag lätt tjejer mistar det som att killar inte gillar mindre.

B OCH C tycker jag är alldeles lagom sen gör det inget om de är större eller mindre.
  • Firepants
    Anonym (D-kupa) skrev 2017-11-09 09:38:27 följande:

Här är mitt bidrag :)

Väldigt fina och du verkar väldigt fin i övrigt med.

Får man säga hej till dig? :)
  • Firepants
    Anonym (Barajag) skrev 2017-11-09 21:36:56 följande:

Frisläppta...

Riktigt stora och fantastiskt fina. Läckert
Svar på tråden stora tuttar