Inlägg från: Anonym (mr18cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mr18cm)

stora tuttar

Anonym (TW) skrev 2017-10-22 06:33:45 följande:

En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..

Välkommen tillbaka. Du är riktigt läcker, fortsätt posta.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 10:18:24 följande:
    Kul att det finns män som tycker om stora bröst. De är så tunga och stora att de hänger alltid. De går helt enkelt inte att undvika. Bröstvårtorna blir också väldigt stora eftersom brösten är så stora. Många kvinnor vill ju minska sina bröst. Jag satsar på stadiga bh:n istället och tränar ryggen på gymmet. Då slipper jag ont i ryggen.
    Haha, "finns män som", det finns ju hur många som helst.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 18:42:53 följande:
    Tack. Blir så glad. Det finns även många kvinnor som inte vill ha så stora bröst, max B eller C- kupa. De tycker att de är ivägen när man tränar. Jag kan hålla med. Jag brukar ta snabba promenader. Det är svårt att springa när man är så pass framtung.
    Var och en får ju dra nytta av fördelarna med den utrustning man försetts med. Kul för de småbystade att de hittar fördelar de med, haha.

Men du får väl skaffa fram en juste sport-bh också. Kanske nåt för nästa bild?

Tack för att du delar med dig!
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 23:26:39 följande:
    Jag tycker inte att B kupa är litet. Jag tror att B och C kupa är den vanligaste storleken. Jag hade B kupa när jag träffade min man. Han tyckte att det var fint också för att det var jag. Han tyckte inte att jag hade små bröst, tvärtom. Sedan växte mina bröst efter att vi fick barn, tre stycken. Han gillar mina bröst nu också för att det är jag.
    Så himla fint skrivet. Klart man gillar sin kvinna för att hon är hon. Oavsett bh-storlek. Att man kanske gillar riktigt stora bröst på en i övrigt snygg kropp, som din - är ju en helt annan sak, haha.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-22 23:51:58 följande:
    Shit, vad snygga. Bh-storlek? En bild i profil vore inte fel heller.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-23 00:54:33 följande:

Tack för alla kommentarer.

Har ingen historia att berätta. Stl H.

Får se, om lusten faller på, kanske det blir en profilbild.

Jag tänkte annars låta denhär tråden vila ett tag nu tror jag.

Synd, du är ju den förste som lyckats ge TW nåt som liknar en utmaning i denna tråd, haha.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 21:07:13 följande:

Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.

Hahaha, den var riktigt illustrativ, dina bröst är verkligen enorma men dina inlägg är ju galet underhållande.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-10-23 21:14:44 följande:
    B kupa är den vanligaste storleken i Sverige.
    Jag har också barn men mina växte inte allas under graviditeten för jag fick inte nån mjölk i brösten så mina bröst ser likadana ut som dom gjorde när jag var 20 år.
    Jag tror att min kille älskar mig för den jag är för det är ju insidan som räknas när man är kär på riktigt så resten är en bonus 
    Exakt, och det är ju just denna bonus vi har lite roligt åt i denna tråd.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 12:56:32 följande:
    Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.
    Fitness-tjejer har ju sin tjusning kan jag tycka. Vältränad är sexigt. Men visst, för mig får det gärna finnas mer än A-kupa, så är det.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:50:13 följande:
    Vart hamnar tankarna när du ser min hylla? Du får säga som det är. Jag är bara nyfiken.
    Bra fråga. Din bh's och toppar sitter väldigt snyggt runt dina perfekta bröst. Min härliga fru vill förstora sina bröst. Tanken på att hon skulle gilla gilla sina bröst och att hon skulle se lika läcker ut som du i sina toppar...ja därnånstans hamnade just mina tankar.

Men som sagt, knäppa tankar. Jag är nog precis som din man när du hade c-kupa. Väldigt nöjd och tacksam.
Svar på tråden stora tuttar