• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Underhill
    Kullis skrev 2019-02-12 08:19:07 följande:
    ;)

E vi överens så kör vi
  • Uffeking

;)

Puss på valfritt ställe. Härlig bild
  • Uffeking

;)

• Kullis
    Uffeking skrev 2019-02-12 08:22:52 följande:

Tack ;)
  • Anonym (Mr)
    Anonym (TW) skrev 2019-02-11 22:47:28 följande:
    Gillar ditt vackra ansikte.
  • Cbxen

;)

Mm ???? fin du är
  • Anonym (Tunga)

Jag har 80k är inte supersmal men inom normalvikt, smal midja och stor rumpa. Gillar mina bröst men kommer att göra en förminskning för att rädda ryggen. Ser fram emot att få lite lättare att hitta både kläder och underkläder.

Dom är lite i vägen ibland haha skulle tatuera en kille för nån dag sen och ställningen blev lite klurig. Slutade med att han helt enkelt fick en tutte i näven

• Anonym (BröstÄr)
    Anonym (Tunga) skrev 2019-02-12 11:24:44 följande:

Jag har 80k är inte supersmal men inom normalvikt, smal midja och stor rumpa. Gillar mina bröst men kommer att göra en förminskning för att rädda ryggen. Ser fram emot att få lite lättare att hitta både kläder och underkläder.

Dom är lite i vägen ibland haha skulle tatuera en kille för nån dag sen och ställningen blev lite klurig. Slutade med att han helt enkelt fick en tutte i näven

Haha vilket scenario. :)

Tror inte han hade något emot det dock.

Lite nyfiken på hur de ser ut dock. Måste ju ha som dokumentation om de nu blir förminskade . ;)
  • Anonym (Lxll)

[quote=79437313][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-02-11 22:47:28 följande:[/quote-nick][/quote]

JÄVLAR!!!! Att få spruta över dom där vore ju rena drömmen!! Skatta dig lycklig! Det är inga dåliga bröst du har där! =)