Inlägg från: Anonym (mr18cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mr18cm)

stora tuttar

Anonym (TW) skrev 2017-09-24 21:32:08 följande:
    Tack! En vit tröja gör att brösten ser ännu större ut! Men jag bryr mig inte om det. Jag tyckte tröjans mönster var så fin.
    Haha, du behöver inte oroa dig, dina bröst är enorma oavsett färg på tröja. Störst på FL?

Är du vig också?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-24 22:18:58 följande:
    Skönt att det finns de som har större bröst..
    Blir dina väninnor lite avundsjuka på dina bomber?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-24 22:50:07 följande:
    Vet inte riktigt.. En väninnna sade en gång att om jag går ner ännu mera i vikt så blir jag ett riktigt "bombnedslag".

Vi pratade om bh storlekar. Min väninna är vacker men hon har B eller C- kupa. Det finns de som tycker att det är vackert också. Vilken storlek/kupa föredrar du?
    Det är ju så olika. Inte många kvinnor jag vet exakt storlek på. Min fru är lång och vig med 80C, vilket är väldigt sexigt. Mitt ex hade jättestora. Kanske t.o.m större än dina. Får jag välja så vill jag ha jättestora. H-kupa är nog perfekt, men gärna på en vältränad och vig kropp.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-25 00:37:09 följande:
    Ja, precis..
    Jo, lite märkligt är det, men det är bara med reptilhjärnan man tänker så.
  • Anonym (mr18cm)
    Firepants skrev 2017-09-25 21:27:24 följande:
    Det finns bilder på mig där.fast under ett annat nick.

Nu för tiden byter jag bara privat och du är välkommen att pma. :)
    Dina bröst är fina, men jag är inte säker på att du slår TW haha, för hennes är väldigt stora. En bild i profil kan hjälpa oss.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 11:15:26 följande:
    Tack! Då behöver jag inte vara så ledsen att jag har svårt att hitta skjortor som passar min storlek.
    Du kan ju trösta dig med att ha "stora tuttar"-trådens största bröst, haha och dessutom en galet skön personlighet
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 22:23:18 följande:
    Haha, vad roligt! "Stora tuttar"-trådens största bröst och en galet härlig personlighet. Vilken kombo!!

Åbropå min personlighet.. Jag är en väldigt glad person med glimten i ögat. Jag är samtidigt väldigt djup, känslig,

filosofiskt lagd, konstnärlig, stark och uppriktig person.
    Nu väntar man på fler fina bilder...
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-28 18:42:00 följande:

Har tyvärr inte tid att hänga här hela tiden.. Har ett jobb också.. haha.. Vilken typ av bilder är ni intresserade av att se?

Varför inte fler bilder i träningskläder?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-29 12:54:32 följande:
    En lite mera påklädd bild..höstens nya outlook ????
    Det är ju inte bara att du är sexig med dina stora bröst. Hela du är ju riktigt fin. Höga stövlar och body på nästa bild?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-09-29 21:16:10 följande:

Här platsar inte en annan in 

Det stämmer, men B-kupa kan vara väldigt fint också, speciellt om innehavrskan är nöjd med dem. Du får väl posta en bild, jag tror inte nån blir har nåt emot det?
Svar på tråden stora tuttar