stora tuttar
Jag har E-kupa hehehehe
Jag har E-kupa hehehehe
Ja, ibland har jag undrat hur det skulle vara att bada topless på stranden.. Kanske inte så farligt? Se Intima tråden..
Jag har ingenting mot blickar, inte vad gäller män i alla fall. Jag tycker att det är helt okej att visa upp mina stora och tunga bröst också.
Det är ju trashigt värre att ligga på en strand med barnfamiljer och visa tuttarna bara för att du vill ha sexuell bekräftelse. Räcker inte din man till?
Va? Inte söker bekräftelse??? Gömt? Varför lägger man då ut bilder här och solar toppless?
Det är nog mest de som stör sig på att tanter och gubbar vill sexualisera sitt solande på allmän strand. Ok om hon besöker nudiststrand där alla har samma intresse.
Dock så störs sig många på att vissa vill vara nakna, det är ju därför det finns nakenstränder.
Aha, varför går kvinnor inte alltid med bar överkropp då?
Jag skulle inte bada topless på en badstrand med massa barnfamiljer. Det är inte så passande. Jag tror faktiskt att det handlar mera om fantasier och känna sig åtrådd. Kanske också känslan av bekräftelse av det motsatta könet. Jag vill nog fortfarande känna mig attraktiv även hos andra män efter att ha hållit mig till en och samma man i nästan 25 år. Jag har aldrig varit otrogen. Min man tycker att jag är attraktiv, bekräftar mig sexuellt och vi har ett välfungerande samliv. Dessutom har vi barn också. Det är många som skiljer sig för att samlivet inte fungerar eller att någon av makarna är otrogen. Jag antar att jag behöver något nytt, lite krydda i mitt samliv.
Jag menar i de situationer som män går barbröstade. Du blir ju till dig av nakna kvinnobröst.