Inlägg från: Anonym (TW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TW)

stora tuttar

Lite soffhäng..

• Anonym (TW)
    sanest skrev 2018-01-18 23:42:48 följande:

Har du normalt bh på när du är hemma ?

Ja, jag har alltid på mig bh. Det ger bästa stödet. Jag har på mig bh även när jag sover. Det är väl det som är nackdelen med större byst..
  • Anonym (TW)

Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att så många män fascineras av stora bröst? Vad är skönhetsidealet angående kvinnobröst? Bh storlek?

• Anonym (TW)
    Anonym (Långe) skrev 2018-02-24 16:50:37 följande:

Det är såklart olika för olika män. För mig som älskar stora tunga bröst så har jag inte stött på för stora än. Lärde bl.a känna en dejt via Familjeliv som hade 95H och det var helt underbart.

Det låter ju helt underbart att du inte har någon gräns uppåt. Då kan även vi kvinnor med större bröst känna oss vackra.

Har G-kupa för det mesta. Har även någon bh med H-kupa. Är dock ganska smal runtom, så har bara 75 runt bröstkorgen.
  • Anonym (TW)

Jag kan ibland känna mig lite tjock..som i den här profilbilden t.ex.. Kvinnor som har små bröst ser smalare ut..

• Anonym (TW)
    Anonym (Långe) skrev 2018-02-24 17:43:47 följande:

Du är långt ifrån tjock och dina bröst är helt underbara. Synd att inte fler kvinnor vågar vara öppna med sina kloka bröst-tankar så som du.

Tack! Ibland så kan jag inbilla mig att jag ser tjock ut med mina stora bröst..
  • Anonym (TW)
    Anonym (Långe) skrev 2018-02-24 17:53:02 följande:

Du kanske har en bild av kvinnor som förekommer i media och jämför dig med dem. Din kropp är väldigt vacker och kvinnlig särskilt eftersom du har tunga bröst.

Svar på tråden stora tuttar