stora tuttar
Va? Inte söker bekräftelse??? Gömt? Varför lägger man då ut bilder här och solar toppless?
Va? Inte söker bekräftelse??? Gömt? Varför lägger man då ut bilder här och solar toppless?
Så ja så ja!
Jag håller med om att en sånhär tråd i ett familjeforum kan upplevas som provocerande, då den hamnar högst upp av alla trådar varje gång någon gör ett inlägg. Alla får stora tuttar upptryckt i aniktet så att säga. Några kansk tycker om det, men många kanske blir ledsna? Något att betänka.
Förstår hur du tänker. Hur kommer det sig att många kanske blir ledsna? Det har jag svårare att förstå.
(Bäst vore om denna tråd bara var synlig i ett speciellt forum, tex sex-forumet? Eller att publicera foton på ett sex-forum?)
Haha, vart har jag skrivit att jag störs av det? Gaskarl skrev att du inte gör det för att få bekräftelse och jag hävdar det motsatta. Hade du haft problem med BH hade du väl inte skrivit under sex och samlevnad.
Det är nog du som är väldigt känslig.
Nja, du har en insinuerande ton som fler än TW märker av.
Detta är en tråd som ligger under Sex & Samlevnad. Stora bröst är en högst naturlig trådstart på det ämnet. Nu har jag inte kollat men skulle gissa att av de 403 inläggen hittills så utgör de med bilder på bröst mindre än 1%.
Det borde vara acceptabelt även på ett familjeforum. Trots allt, det är ju bröst och inget farligt eller anstötligt.
Det är nog du som är väldigt känslig.
Älskar stabila bh:ar som ger bra stöd.
Älskar stora bröst och dina är tamigfan de finaste jag sett på väldigt länge.
Älskar stabila bh:ar som ger bra stöd.
Jag håller med dig i mångt och mycket. Intressant analys. Jag tror ingenting av det du skriver är för långsökt.