Inlägg från: Anonym (TW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TW)

stora tuttar

WilliamEvan skrev 2017-10-24 18:48:02 följande:

Klart det finns ????jag är ett levande exempel ?. Hur gammal är ni om man får fråga en kvinna?????

Härligt att höra. Jag är 40+
  • Anonym (TW)

Okej, ibland är jag utan bh. Intima bilder tråden.

• Anonym (TW)
    Anonym (Mysigt) skrev 2017-10-24 22:28:02 följande:

Hur många bh storlekar finns det ens? blir det aldrig jobbigt fysiskt? 

Tycker det är tråkigt att män och kvinnor känner att dom behöver förstora.

Det är tråkigt att det ska behöva vara så

Ja, det är tråkigt om kvinnor känner att de behöver förstora sina bröst. Det kan ju räcka med B/C-kupa. Helt vanliga bröst. Är det verkligen så fint med riktigt stora, tunga och hängande bröst? Så har det blivit för mig. Då börjar vissa män tänka på porr/erotik bara för att alla kvinnor i den branschen har riktigt stora bröst. Där verkar det vara någon slags ideal eller nästan ett krav för kvinnor.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-25 08:22:25 följande:

Jag såg bilden där. Häftigt. Min fru är nästan i samma klass, så du kan tro att jag har lätt att tända på henne,

Tack! Jag som kvinna är nyfiken på vad det är som män tycker är så häftigt med stora bröst?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-25 15:41:21 följande:

Svårt att säga. Det är väl "allt". Åsynen av dem, tanken på dem. Att få känna dem mot sig när vi kramas. Att få röra dem utanpå kläderna och direkt. Att smeka dem som förspel och när vi har sex. Att känna dem styvna. Att uppleva hennes upphetsning när jag smeker dem. Kanske det allra mest upphetsande när hon rider och jag får känna dem nudda mig trots att hon sitter ganska upprätt eller att jag kan sätta upp händerna och "ta emot" dem eller känna att jag behöver båda händer för att kunna omfatta bara ett av dem.

Brösten symboliserar kvinnlighet. Det verkar som om det är extra kvinnligt att ha stora bröst. Den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor blir väldigt tydlig då. Det är nog där den erotiska dragningskraften mellan man och kvinna också kommer in. Då kanske man lätt får erotiska tankar när den fysiska skillnaden är så uppenbar. Bra analys, eller hur?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-25 16:03:02 följande:

Visst, det är skillnaderna som är spännande. För mig är brösten centrala i sexet. Jag har ganska svårt för att komma när vi har samlag, så det är nog många gånger brösten som gör mig så tänd att jag till slut får orgasm. Jag hade tidigare en flickvän med små bröst. Vi hade aldrig sex så jag vet inte hur det skulle ha funkat med henne. Antagligen hade det lyckats när jag var ung och kär, men nu skulle det kännas oöverstigligt att klara av samlag med en kvinna som inte hade stora bröst.

• Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-26 08:23:01 följande:

Jag kan tillägga att en lite spännande faktor är att andra män också kan attraheras av hennes bröst. De drar nog till sig extra blickar och jag tror också att hon har fått ett antal danser på fester tack vare sina former.Ingen har dock gått över gränsen även om någon kanske har rört sig nära ibland.

Ja, ibland har jag undrat hur det skulle vara att bada topless på stranden.. Kanske inte så farligt? Se Intima tråden..
  • Anonym (TW)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 08:42:03 följande:

Gillar du blickar och att visa dina stora, fina bröst, skulle du nog må bra av bada topless.

Jag har ingenting mot blickar, inte vad gäller män i alla fall. Jag tycker att det är helt okej att visa upp mina stora och tunga bröst också.
  • Anonym (TW)

Vi får se.. hoppas på det första i så fall.

• Anonym (TW)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 09:23:05 följande:

Det är ju trashigt värre att ligga på en strand med barnfamiljer och visa tuttarna bara för att du vill ha sexuell bekräftelse. Räcker inte din man till?

Jag skulle inte bada topless på en badstrand med massa barnfamiljer. Det är inte så passande. Jag tror faktiskt att det handlar mera om fantasier och känna sig åtrådd. Kanske också känslan av bekräftelse av det motsatta könet. Jag vill nog fortfarande känna mig attraktiv även hos andra män efter att ha hållit mig till en och samma man i nästan 25 år. Jag har aldrig varit otrogen. Min man tycker att jag är attraktiv, bekräftar mig sexuellt och vi har ett välfungerande samliv. Dessutom har vi barn också. Det är många som skiljer sig för att samlivet inte fungerar eller att någon av makarna är otrogen. Jag antar att jag behöver något nytt, lite krydda i mitt samliv.
Svar på tråden stora tuttar