stora tuttar
[quote=78127140][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2017-10-23 19:15:08 följande:[/quote-nick]
Ja och erotiskt blir det snabbt när man har stora bröst.
[quote=78127140][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2017-10-23 19:15:08 följande:[/quote-nick]
Men generellt kring ont i axlar och märken efter BH?
Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.
B kupa är den vanligaste storleken i Sverige.
Jag har också barn men mina växte inte allas under graviditeten för jag fick inte nån mjölk i brösten så mina bröst ser likadana ut som dom gjorde när jag var 20 år.
Jag tror att min kille älskar mig för den jag är för det är ju insidan som räknas när man är kär på riktigt så resten är en bonus
När vi ändå är igång om stora bröst, jag älskar pattknulla för att sedan avsluta med en sats både på bröst och ansikte. Finns det nån sån kvinna här eller finns de endast i porrbranschen????????
Dags att sova
Nej beror på flera faktorer men klart ser jag en kraftig hylla som tilltalar mig hamnar tankarna lätt åt erotik/porrhållet.
"Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart
Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?
Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.
En av mina fina T-shirt. Hade den på mig idag.
Härlig bild!