• Underhill

stora tuttar

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 09:25:06 följande:
    Det här med skjortor när man har väldigt stora naturliga bröst...H-kupa eller större som tråden heter.. Jag är smal runt bröstkorgen, 75.. ska egentligen ha strl 38 eller max 40 i tröjstorlek. Den storleken går tyvärr inte att knäppa pga brösten.
    Det blir alltid en glipa framtill. Inte snyggt att behöva ha en skjorta på XL, 2XL eller 3XL. Då hänger skjortan bara över bysten och jag ser tjock ut. De med små/vanliga bröst ser smalare ut. Skjortorna är gjorda för "standard bröst" B- och C-kupa. Hur gör ni andra storbystade med skjortor?
    Några bra tips?
    Välj andra kläder eller inga alls :)...tänkte mig linne under och någon form av tunika över eventuellt. Skjorta blir nog svårt. Fantastisk byst för övrigt.
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 10:40:28 följande:
    Tack för dina tips! Det skulle kanske vara snyggt med ett tajt linne och ha skjortan öppen..
    Tja, varför inte...variation är ju trevligt.
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-22 23:55:03 följande:
    Klyftigt läckert :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 21:07:13 följande:
    Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.
    Kan tänka mig att de ej väger så lätt :) Riktigt mysigt!
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:20:46 följande:
    Dags att sova
    Med BH:n på?
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    WilliamEvan skrev 2017-10-24 09:30:40 följande:
    "Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart Skrattande

Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?
    Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.
    Tackar :) känner mig som en väldigt ung jävel faktiskt trots mina snart 40 år :) Cheers!Skål
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-10-25 15:27:05 följande:
    Tack! Jag som kvinna är nyfiken på vad det är som män tycker är så häftigt med stora bröst?
    Mer att känna, smeka, greppa och "leka" med. Men i huvudsak väldigt härligt kvinnligt :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 09:47:37 följande:
    Jag skulle inte bada topless på en badstrand med massa barnfamiljer. Det är inte så passande. Jag tror faktiskt att det handlar mera om fantasier och känna sig åtrådd. Kanske också känslan av bekräftelse av det motsatta könet. Jag vill nog fortfarande känna mig attraktiv även hos andra män efter att ha hållit mig till en och samma man i nästan 25 år. Jag har aldrig varit otrogen. Min man tycker att jag är attraktiv, bekräftar mig sexuellt och vi har ett välfungerande samliv. Dessutom har vi barn också. Det är många som skiljer sig för att samlivet inte fungerar eller att någon av makarna är otrogen. Jag antar att jag behöver något nytt, lite krydda i mitt samliv.
    Är väl inte helt ovanligt att hamna där i en längre relation. Så, vad känner du skulle kunna vara en krydda i er relation?
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (D-kupa) skrev 2017-11-09 09:38:27 följande:
    Här är mitt bidrag :)
    Tjusigt mysigt :)
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-11-09 17:37:11 följande:

Fina
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden stora tuttar