Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

stora tuttar

Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 00:05:38 följande:
    Jesus, vilka tragiska människor det finns. Varför gå in i en bröst-tråd och bli upprörd över bilder på stora bröst. Avis kanske?

Meandi,

Tack för alla fina bilder du bjudit på. Dina stora bröst är otroligt vackra, men det är även hela din kropp. En idealkvinna rent av.
    Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma. 

Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt. 
  • Pope Joan II
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-25 09:40:46 följande:
    Ja du har rätt inte är det bilderna som är problemet utan allt jäkla tjat om hur stora de är gång på gång.

Även andra självgoda kommentarer om hur alla i hennes omgivning säger att hon är så vacker rolig och smart.

Ödmjukhet saknas helt så tillslut kan man inte hålla käften längre.
    Ja, jag skulle tro att det är det som folk tycker är en smula irriterande. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-25 09:44:10 följande:
    Jamen precis!!!

Roligast tyckte jag det var när hon beskrev sin kropp som vältränad, eller om det till och med var mycket vältränad. 
    Det kommer jag ihåg. Ja, det var lite roande. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Emma) skrev 2018-06-25 09:49:15 följande:
    Fast det där med kupstorlekarna är nog helt sant. Varierar oerhört mycket bland de olika tillverkarna.

HM och Lindex är oerhört generösa i sina kupor men ganska snåla runt om, medan Change och Twilfit är tvärtom, små kupor och generösa underband.

På Lindex kan jag komma i en 80E men på Change är jag i regel en 75H, hos Twilfit måste jag gå upp till 70I.
    Du säger ju samma sak som jag? Bandstorleken måste ändras för att kupan ska vara densamma (vid sidan av att också påverkas av olka modeller som minimizer, balconette m.fl). 
  • Pope Joan II
    Anonym (Emma) skrev 2018-06-25 15:48:53 följande:
    Jag kan ha samma bandstorlek men olika kupor i olika modeller, material och tillverkare. Att TW kan ha samma underband men olika kupor är därmed inte omöjligt alls. Sen att principen bakom kupstorlekarna ser ut som den gör innebär ju inte att det finns standardiserade volymer på kupor.
    Okej. Jag handlar inte på något av de ställen du nämnde och är inte bekant med deras varumärken så kanske har att göra med det då. 
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 17:22:09 följande:

Håller med Emma här. Det är jätteskillnader mellan olika märken på bH. Speciellt när man kommer upp en bit i alfabetet.

Min svägerska kör med DD-kupa, vet ej märke, men hennes tuttar är klart större än någon visat upp härinne. Beror ju på bandet runtom också och det är nog relativt stort på henne. Galen skillnad på 75DD och 85DD t.ex.

Jag håller också gärna med Emma. Hon brukar veta vad hon talar och brukar vad jag vet inte hantera sanningen ovarsamt.

Kul förresten att du Anonym (snygg man) har ett så öppet BH-förhållande till din svägerska. Kan väl inte vara helt vanligt - men å andra sidan, vad vet jag. 
  • Pope Joan II
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 17:52:49 följande:
    Nja, det är inte så jätteovanligt att storbystade småskryter lite med sin storlek.
    Måste vara i någon obskyr subkultur som det förekommer. Jag har då aldrig varit med om något sådant. 
  • Pope Joan II
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 09:51:35 följande:
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 06:38:52 följande:

Bra skrivet J!

Jag lägger gärna mycket tid och kärlek på dig och det du skriver!

Din vän Bröstlängtan

Tacksam över att det är fler trevliga män i denna tråd än otrevliga... Sen vet jag att när jag mår dåligt så letar jag efter uppmärksamhet och bekräftelse detta för att det får mig att må lite bättre, ber om ursäkt om det är fel av mig...
    Det är destruktivt att göra så. Ett mycket bättre sätt är att du skaffar dig vettiga strategier för att må bra och sedan, när du mår bra och har byggt en stark och stabil självkänsla, visar dig naken på bild och möjlig för diverse män att bedöma om du fortfarande då vill det och finner nöje i att göra det.

Att visa din kropp och få den bedömd när du är så skör som du i flera trådar visat dig vara är att göra ett helt vansinnigt dåligt val. Dessutom är det viktigt att livet fylls av och handlar om något annat än hur du ser ut, hur du skulle vilja se ut och din önskan om att andra ska tycka att du är vacker trots att du själv i vissa stycken är missnöjd.

Utvikningsbranschen torde vara mest lämpad för män och kvinnor som redan har en god självkänsla och som lever ut en exhibitionistisk läggning utan att ta illa upp eller alls bry sig om andras negativa åsikter om deras utseende. Så är det uppenbarligen inte för dig.
  • Pope Joan II
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 10:14:39 följande:
    Mm jag är medveten om att det är destruktivt, sen är det iofs så att brösten är jag faktiskt väldigt stolt över, så där bryr jag inte om mig om det finns killar som inte gillar dem, i denna tråd visar jag inget annat.. så anser att i detta fall så är det mest för att visa det jag är så enormt stolt över... Vet att jag har dålig självkänsla med resten av kroppen men det hör inte hit då den inte visas...
    Ja, du gör förstås som du vill. Ur min synvinkel verkar det emellertid vara en usel strategi som knappast kommer att leda till något gott för din del. Dessutom är det sällan en särskilt god idé att medvetet bete sig destruktivt. 

För övrigt så tycker jag som alltid att det är märkligt att känna stolthet över kroppsdelar. De har inte presterat något och du eller andra har heller inte presterat något för att få dem. Kroppen bara är och den är ofta mycket bra och det finns ofta anledning att vara både nöjd med den och glad över den, att den fungerar och kommer till användning men stolthet är - i mitt tycke - i sammanhanget en märklig sak att hävda. 
  • Pope Joan II
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 13:09:48 följande:
    Tycker det är märkligt att du kommenterar och ifrågasätter. Att du medvetet försöker trycka ner en annan människa. Har du inget positivt att säga om någon annan så tycker jag du ska vara tyst.

Jag tycker J:s bröst är gudomliga och det är klart att hon ska känna stolthet över att ha begåvats med denna skönhet.
    Jag tycker att det synd om människor som J som fattar destruktiva beslut som förstås inte gör att hon mår bättre. Att du vill titta på bröst oavsett vad det kostar den som postar bilder på dem gör väl knappast dig till en särskilt beundransvärt altruistisk person. Snarare tvärtom. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-14 17:28:03 följande:
    Ett annat vanligt beteende hos kvinnor är att de vill känna sig speciella. Det är kanske lite svårt att uppnå med just den där mannen. 
    Du menar nog "waila". 

Jag såg en dokumentär om Houstons liv och det verkar ha varit precis vad man befarade. 
  • Pope Joan II
    älskamigmucho skrev 2019-07-20 09:31:19 följande:

Tack! Jag bet att många gillar det o jag visar mig ju inte bland barn o såna som inte vill se m jag gillar att bli beundrad o åtrådd och det är nåt med att få låta män, är oftast de som kollar, titta ordentligt.... blev utskälld av en kvinna som tyckte jag var vidrig när jag lät ett par män få titta när jag bytte om till bikinibh o smekte dem lite extra inför dem. Hon blev galen av ilska o jag svarade att jag brukar sola utan bh så alla som vill kan se. Hon var så elak mot mig o männen som stirrat smet iväg.

Att stå i offentligt miljö och smeka bröst, kuk eller fitta är att blotta sig vilket i sin tur är ett uppsåtsbrott som går under sexuellt ofredande. Det är tämligen underligt att inte begripa en sådan sak.
  • Pope Joan II
    älskamigmucho skrev 2019-07-20 11:39:04 följande:

Inte om ingen tar anstöt va?

Du beskrev i ditt inlägg hur en kvinna gjorde just det - tog anstöt.
  • Pope Joan II
    Anonym (vän) skrev 2019-07-23 11:53:10 följande:

[quote=79773337][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-07-21 09:14:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Stora meloner på ganska smalt träd. Verkar som att dem är mjölkfyllda. Sugen på fräsch mjölk

Meloner växer på plantor som slingrar sig på marken. 
  • Pope Joan II
    66Joy skrev 2019-07-26 23:27:22 följande:

Ja verkligen,nån ordning ska det väl vara?Nä usch för egensinniga moralpoliser. Se bort,låt folk vara .

Så om du själv råkar ut för något du tycker är obehagligt och som är i strid med regler, lagar och övriga bestämmelser så hoppas du på att alla andra tittar bort?
  • Pope Joan II
    Anonym (12345) skrev 2019-08-04 15:45:22 följande:

Vad är obehagligt att någon visar upp brösten i en tråd avsett för ämnet?

Ingenting. Men så var det inte heller vad samtalet handlade om.
Svar på tråden stora tuttar