stora tuttar
Jag har c kupa så dom är inte jätte stora
Jag har c kupa så dom är inte jätte stora
Åh, tack för att du svarade. Är ju jättesvårt att förutse resultat såklart men extra svårt när man inte kan jämför med någon med ungefär samma storlek.
Å ena sidan så känner jag ju att jag helst vill se proportionerlig ut påklädd, vara mer fri att köpa kläder mm. Å andra sidan så vill man ju inte gärna känna att ärren överskuggar och syns tydligt utan kläder. Svårt det här men något måste jag faktiskt göra.
För att slipa tjat om för lite bilder, håll till godo.
En tjej med j-kupa, det på min kropp som jag är mest stolt över, okej de ger ryggont ibland och är iväg i vissa lägen men så underbara tycker iaf jag
[quote=79044757][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-11 19:40:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Men jäklar alltså vilka snygga bröst du har. Så sexigt när vårtan sticker fram lite, och vilka snygga bröstvårtor sedan. Hoppas jag får se mycket mer av dej!
[quote=79044757][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-11 19:40:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Snacka om att du har förvridit mitt huvud, kan inte koncentrera mig på att jobba idag. Sitter och kollar på bilden medans kollegorna dricker kaffe. Så vackra....
Måste vara något fel på FL just nu.
Jättestort tack alla ni som skickar/at in bilder på era fina bröst. Verkligen kul att se vad fina ni är. Synd bara att de försvinner av någon anledning. Och tack ni som kommenterar och håller er till ämnet så inte tråden spårar ur, blir så mycket roligare att följa då.
Tack tack :D
[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Men jäklar vilka fina tuttar du berikats med, ryms ju knappt på bilden ;D Har en dröm om att få känna på bröst i den storleken någon gång, får väl se om den slår in någon gång.
Hoppas man får se mer och fler bilder av dej. Tack så mycket för den här bilden!!!
Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång
Måste vara något fel på FL just nu.